luni, 27 august 2012

Being the first...

Am mai avut un blog,dar am renunţat la el după primele patru postări.Eram geloasă şi deznădăjduită că nu eram citită precum alţi bloggeri,dar şi de postările jalnice pe care le făceam.Dar eu,copil naiv,mi-am luat ca reper un blog cu o vechime de aproape un an.Deci,am renunţat mai repede decât mă aşteptam...Am şters blogul,însă nu m-am mulţumit doar cu atât,astfel încât mi-am şters şi contul.Am dat totul uitării,totul era în trecut,până când un fior "poetic" m-a luat prin surprindere.În scurt timp,atât contul cât şi blogul au fost create,din nou...

Şi am conştientizat - chiar am conştientizat - că nu-mi pasă de numărul celor care mă urmăresc,nici de cel al vizualizărilor,pentru că aceste cifre,aceste "chestii" matematice sunt - în domeniul blogăritului - droguri,droguri de care devii dependent treptat,uneori,fără să-ţi dai seama.Nu ştiu dacă voi fi citită,nu ştiu şi nici nu-mi pasă ,rămâne de văzut...Eu voi fi mereu aici...

Gândurile-mi sunt blocate...nu le pot exprima prin cuvinte,nu le pot mima,nu le pot desena.Aş vrea să pot exprima frumosul după care cu toţii râvnim,furia şi melancolia ce se împleticesc şi se completează reciproc şi mă împing - la fel ca pe mulţi alţii - la fapte incontrolabile,aş vrea...să pot exprima universul cu misterele-i în cuvinte,dar nu pot...decât scriind! 


4 comentarii:

  1. Imi place modul tau de gandire si te admir pentru randurile scrise mai sus si sunt sigura ca o sa ai cititori, printre care si eu.Mi-am deschis chiar azi primul blog si mi-ar placea sa-l vizitezi si sa imi dai idei.

    xoxo B. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu una tocmai ti-am descoperit blogul, dar imi place foarte mult, e un blog frumos si cu articole de calitate. Sunt sigura ca o sa ajunga popular, asa ca iti urez succes si te felicit. ^_^

    RăspundețiȘtergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!