marți, 28 august 2012

Monotonie...

Anostă...Acesta este cel mai potrivit cuvânt pe care l-aş putea folosi în a-mi descrie ziua.Dar nici nu mă aşteptam la altceva...doar o altă zi de vară - care trece precum o oră - irosită cu fleacuri.Singurul lucru mai de seamă pe care l-am făcut a fost să citesc.Însă nici lecturii nu i-am fost fidelă.La paragrafele dominate de detalii filosofice - şi sincer,plictisitoare - gândul imi fugea departe,astfel nereuşind să reţin niciun cuvânt din ce se chinuia bietul Jack London să-mi transmită.

Poate vina a fost şi a vremii nostalgice - chiar enervante - care s-a abătut asupra oraşului,sau doar asupra casei mele.Vântul sufla cu o putere de neînchipuit, lăsându-ţi corpul rece precum al unui mort.Şi chiar dacă soarele încerca să se strecoare printre norii care se adunau şi se împrăştiau în mod continuu, nicio rază nu reuşea să-mi mângâie corpul.Probabil că vântul le lua şi le ducea departe de fiinţa mea (de parcă i-aş fi făcut vreun rău lui,vântului cel aspru).

Am stat ore întregi cu ochii pironiţi în cartea groasă care miroase a vechi.Şi nu ştiu de unde atâtea gânduri nostalgice care se izbesc de-a buşilea pentru a fi luate în seamă,de unde atâtea griji pentru nimicurile vieţii,de unde atâtea sentimente ce nu mă lasă să lecturez în tihnă.Cred că a fost vina vremii...categoric a fost vina ei.Am zăcut pur şi simplu ca un buştean,ca un buştean ce asteaptă să fie mutat de către cineva.
E ca şi cum aş fi meditat asupra proprie-mi persoane,asupra gândurilor ce trebuie puse în ordine.Poate chiar aveam nevoie de un moment ca ăsta,poate până acum mi-am ignorat gândurile apăsătoare,le-am aruncat într-un colţ al minţii doar pentru că-mi era frică a le găsi rezolvarea.
                                                                               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!