vineri, 31 august 2012

My opinion is not your opinion!


În primul rând doresc să-mi cer scuze pentru absenţa de ieri,şi pentru cele de mâine şi poimâine.Da,în sfârşit - după o întreagă vară de stat acasă - plec şi eu într-o plimbărică de 2 zile,enough for me.Nu am fost născută şi nici crescută în puf,categoric nu.Ba din potrivă,am aflat ce înseamnă să munceşti.Mi-am urmărit părinţii muncind la casa în care locuiesc.Poate ăsta e unul din motivele pentru care nu sunt o persoană înfumurată,cu nasul pe sus,care îi consideră pe ceilalţi inferiori.Dar nu toţi copiii acestei generaţii sunt aşa.

Ne-am născut cu mai multe drepturi,printre care şi acela de a ne exprima liberi opinia.Însă unii nu înţeleg acest aspect nici cât negru sub unghie!Nu înţeleg - sau nu vor să înţeleagă - că noi,cu toţii,suntem egali,că fiecare are dreptul de a se exprima fie că opinia lui/ei este sau nu la fel cu a lui/ei.
Deoarece în viitorul nu prea îndepărtat - sper eu - voi deveni un mare procuror,am dezvoltat o adevărată obsesie pentru dreptate,vinovăţie şi...dovezi! Ideea e că urăsc oamenii care te acuză de o anumită faptă fără a avea dovezi.Mi se pare un lucru pur şi simplu meschin şi mediocru. Am avut de-a face cu asemenea persoane şi am încercat să trec cu vederea,dar nu am putut,nu am putut când am văzut că nu mă mai descotorosesc de acest gen de specimene,care îmi epuizează nervii.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!