miercuri, 26 septembrie 2012

I feel...nothing

Nu ştiu...Nu vreau...Nu am chef...Nu pot...Nu înţeleg...M-am plictisit..Poate e din cauza şcolii şi a începutului relativ dur de care m-am lovit,dar ştiu că nu mă simt bine,mă simt ...prea încărcată,parcă capul stă să-mi explodeze,dar nu ştiu de ce.Nu,categoric nu e din cauza "învăţatului",pentru că nu pot spune că m-am omorât cu învăţatul,până acum.Azi...a fost o zi...teribilă.Monotonia şi oboseala au început deja să-mi dea palme zdravene peste faţă.Vacanţa s-a terminat prea repede...pentru mine.Nu mai am timp de nimic care face parte din categoria "Îmi place să...".Timpul îmi limitează orice acţiune care ar putea să mă mai liniştească.Nu mai vreau nimic.Vreau doar să mă relaxez,să...da,să lenevesc!Nu-mi pasă ce impresie las prin această afirmaţie,dar corpul mi-l simt prea greu,sufletul şi mintea prea încărcate.Vreau să simt că plutesc,să simt raze călduţe ale soarelui că-mi mângâie corpul în timp ce stau liniştită,fără nicio grijă ,într-un hamac adânc,între doi palmieri care se clatină încet la adierea vântului.În natură,într-un colţ părăsit de lume,verde,care miroase a plante crude...acolo e locul meu,acolo aş vrea să fie locul meu de suflet.Dar unde l-aş putea găsi?Categoric,ceea ce-mi imaginez nu se găseşte decât pe insule exotice,paradisiace,îndepărtate,foarte îndepărtate de...ţara în care trăiesc.Ah!Nu vreau să mă culc,deoarece somnul e prea scurt.Parcă trec doar câteva minute şi telefonul începe să sune în disperare.Şi e atât de bine în pat,la căldurică,cu capul pe fantastica mea pernă îmbibată cu somn.
Dar stai,nu e numai asta.Nu numai somnul îmi lipseşte,îmi lipseşte pacea sufletească.Oare e pierdută?O aveam acum nu mult timp în urmă,dar a dispărut aşa - deodată - fără să dea vreun semn ,sau să-şi ia măcar la revedere.Oare e vina liceului?Schimbările îmi dăunează chiar atât de mult? 
Ah,copilăria!Oare de ce a plecat şi ea atât de repede?Acele clipe de joacă continuă,de neresponsabilitate,de prosteală şi nepăsare,erau cu adevărat mirifice...Dar şi-au luat zborul...Oare asta mă frământă pe mine acum?Că am crescut pe nepregătite şi vreau înapoi acele momente de neuitat?Nu ştiu ... 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!