vineri, 28 septembrie 2012

It's weekend,again...

E weekend...iar şi iar şi iar.Dar trece mult prea repede,nu?De altfel,şi timpul la şcoală trece la fel de repede.Dar weekend-ul e şi mai scurt.De ce nu începe weekend-ul de vineri?Ahh,ce bine ar mai fi...Din cauza timpului,care trece extrem de repede,am o stupidă senzaţie de deja-vu.Am o veste bombă:mi-am luat a 2-a parte din Academia Vampirilor - Iniţierea,şi sunt super bucuroasă!Da,desigur că m-am apucat de citit,dar am reuşit doar 104 de pagini,dar şi mâine e o zi - una mai încărcată,într-adevăr -, şi poimâine.Până acum,îhm,e ok,dar nu dau detalii deoarece le păstrez pentru atunci când o voi termina şi voi face postarea cu recenzia ei.
Oricum,v-am pregătit o melodie,o minunată melodie!


Un comentariu:

  1. Buna!Imi place blogul tau si m-am gandit ,daca vrei,sa ne afiliem.
    Aici este blogul meu: http://renatesabine.blogspot.com
    Citeste cand ai timp si daca iti place as fii bucuroasa daca am face schimb de coduri.Astept raspunsul tau.

    RăspundețiȘtergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!