joi, 25 octombrie 2012

Noutăţi în bibliotecă #3

Hello guys!So glad to be here...Ha ha,gata cu englezismele că suntem români până la urmă,no?
Prezenţa mea pe blog a fost egală cu zero în ultimele 2-3 zile,dar sunt sigură că mă înţelegeţi,you know...school.
Yeah,mi-am luat Atingerea umbrei partea a doua!De fapt,sora mea mi-a luat-o,dar nu cred că mai contează .Esenţialul este că în sfârşit pot să mă "hrănesc" cu acţiunea captivantă (sper) a cărţii.Recunosc că m-am apucat şi de Emma de Jane Austen,ştiţi voi,una dintre cărţile acelea pe care le-a cumpărat profesoara mea de engleză din banii rămaşi pentru manuale.Şi am citit doar 8 pagini?Da,parcă 8 pagini.Cartea pare interesantă,o dramă clasică şi frumoasă,dar e în engleză,şi îmi ia o mulţime să citesc numai o pagină.Nu sunt analfabetă la engleză,dar totuşi,sunt destule cuvinte pe care nu le cunosc,şi e destul de enervant să te opreşti mereu din citit pentru a căuta în dicţionar ce înseamnă ele.Adică,hello,eu chiar şi la cărţile traduse în română mai sar câte un cuvânt pentru că sunt prea curioasă să văd ce se întâmplă,iar unele cuvintele sunt pur şi simplu ca nişte obstacole în misiunea mea de descoperire.Da,abia aştept mâine să mă apuc de citit.Mâine,pentru că în seara asta am deja programat un film.Oh,ce ziceţi să mă laud cu cei doi de zece pe care îi am în catalog la română?He he,tocmai am făcut-o.Nu am rezistat tentaţiei.Să fim serioşi,cine nu s-ar mândri cu notele astea la liceu,în a 9-a?Sunt o persoană mai modestă de obicei,don't worry.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!