joi, 11 octombrie 2012

Noutăţi în bibliotecă #2

Nu cred că mai are rost să spun că poza a fost făcută cu telefonul meu,prin urmare,cu cameră fără blitz.
Deci da,mi-am luat Atingerea umbrei,volumul al treilea din Academia Vampirilor de Richelle Mead.Ştiţi ce e interesant?Interesant este faptul că eu credeam că toată seria asta are numai 6 volume fără nicio parte în plus.Dar surpriză!Volumul 3 cât şi volumele 4,5 şi 6 au câte două părţi,can you belive it?God,am rămăs puţin şocată!
Deci,mai am încă 7 cărţi de luat.That's great!Sincer,sunt foarte curioasă să văd ce mă mai aşteaptă.Chiar admir un autor care reuşeşte să menţină acelaşi suspans pe parcursul unei întregi serii,fără să schimbe prea mult acţiunea,iar Richelle chiar îndeplineşte acest lucru, până acum.
Hmm,ei bine,nu ştiu dacă azi am timp să citesc pentru că trebuie să mai fac un proiect şi să învăţ (să mă holbez ca la maşini străine) la chimie.Mda,grea chimia asta...
Well,timpul îmi este limitat - ca de obicei -,numai în weekend pot spune că sunt un pic mai free,dar nici atunci,mai ales când ştiu că săptămâna următoare mă aşteaptă teste,proiecte,ascultări şi alte moduri de tortură.Sincer,chiar zici că e tortură!Când intră în clasă profesorul şi începe să răsfoiască catalogul,să se uite intens la ceea ce scrie şi într-un final să zică numele "norocosului" care va fi ascultat.Şi chiar dacă ştiu lecţia,chiar foarte bine,emoţiile sunt nelipsite .
Gata,să nu ne mai întristăm.Oricum,mâine e vineri,cea mai iubită zi din săptămână,sau duminica e pe primul loc?Da,duminica e preferata pentru că atunci am aproximativ toată ziua la dispoziţie să citesc,muahaha,i feel so evil!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!