sâmbătă, 6 octombrie 2012

Saturday post...

Sunt atât de lipsită de imaginaţie în acest moment!Eu cică îmi fac tema la desen.E pentru marţi,dar prefer să nu fiu prea aglomerată luni.Tema desenului?Umm,un fel de google specific românesc.Da,ştiu,n-aţi înţeles nimic.Dar,sincer,nu ştiu cum să vă explic.Oricum,ideea e că nu am am habar ce aş putea desena pe lângă literele astea,ca să reprezinte câtuşi de puţin Românica noastră dragă.
Cred că voi face nişte steaguri,sau doar unul.
Am răcit.Era de aşteptat ca Octombrie să vină odată cu durerile de gât şi cap,şi rănile usturătoare din jurul nasului.O să treacă,la fel cum au trecut şi alte răceli.Sunt mândră de mine,mândră că încă nu am renunţat la blog,şi inima-mi spune că nu o voi face prea curând.Ştiţi,chiar îmi place aici.Scriu tot ce-mi trece prin cap.Împărtăşesc lucruri pe care nu credeam că sunt în stare să o fac.
Mă simt mult mai în largul meu decât în lumea reală,aş putea spune.Aici,literele-mi sunt adevărate prietene,nu mă părăsesc niciodată.Când scriu inima îmi tot repetă: "Continuă,continuă!" Şi o aprob.
Ştiţi ceva,m-am hotărât!Am să fac doar fundalul specific românesc: roşu-galben-albastru.Chiar acum mă pun pe măsurat.Adică,e destul de specific românesc,nu ?
Îmi amintesc cu cât entuziasm aşteptam ora de desen când eram un ţânc.Ora asta şi cea de sport erau preferatele mele.Dar acum?Am impresia că îşi bat joc de noi atunci când ne pun să desenăm peisaje sau să alergăm dintr-un capăt în altul.
Îmi place Octombrie.Chiar dacă e mai rece.Totuşi,nu e chiar atât de rece.Numai gândul că se apropie Halloween-ul mă face să sar în sus de bucurie,să ţip şi să dansez.Cu toate că nu am de ce,pentru că la noi nu se sărbătoreşte,dar mai contează? Pe mine nu mă afectează cu nimic.
Îmi e somn,dar nu prea.A meritat să pierd zecile de minute de somn aseară ca să mă uit la Supernatural.Dacă nu s-ar fi încărcat atât de greu,cred că aş fi urmărit episodul cu mai mult interes şi aş fi înţeles mult mai uşor.Dar ochii aproape că mi se închideau.Probabil ar fi trebuit să-mi lipesc cu scoci pleoapele de frunte,cum obişnuia bătrânul Tom să facă.O,sau mai bine să-mi fi pus scobitori?Ha ha,ce ne mai învaţă şi desenele astea animate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!