vineri, 12 octombrie 2012

Yes,shit happens...

Vineri,ah,sweet vineri!Şi weekend,sweet weekend,dar şi fucking weekend pentru că trece atât de repede!Poate unii cred că exagerez,dar ,sincer,şi weekend-ul îmi este destul de încărcat!Vineri n-am chef de nimic,decât de stat pe tot feluri de site-uri,de citit,de vizionat seriale,ah desigur,şi de înfulecat ca o spartă.Sâmbăta,până la amiază,o ocup cu făcutul curăţeniei,iar după,cu teme,cu foarte multe teme.Bine,nu cred că mai are rost să spun că mai stau şi o bucăţică de vreme ocupându-mă de propria-mi persoană.Duminică e oribil,gândurile acelea că mâine mă ascultă,că mâine dau test,că etc.,mă înfioră complet!Mai citesc duminică,asta îmi place cel mai mult la ziua asta.Mai învăţ.Şi poate ies într-o mică plimbare pe la rude,nimic special.So yeah,shit happens.Deja am impresia că merg la şcoală de luni întregi şi că nu mai vine odată vacanţa.Huh,de fapt,am avut impresia asta din prima săptămână!M-am cam săturat să tot scriu în postările mele despre cât de greu e la şcoală,despre faptul că m-am săturat de ea,de teme şi învăţaţ.Dar hm,cred că am avut mult mai mult de învăţat decât am avut de scris,iar în generală era exact invers!Ca să vezi!Şi viaţa asta e aşa anostă.Şi monotonă! Parcă m-am săturat să văd feţe posomorâte,enervate,schiminosite.Nu ştiu,poate aşa sunt doar oamenii din România,dar ştiu sigur că nu-mi place.Am nevoie de o schimbare în viaţa mea,trebuie să arunc trecutul în cutia veche şi prăfuită de care nu mă voi atinge pentru tot restul vieţii mele şi să deschid cufărul prezentului şi viitorului!Chiar trebuie...Dar îmi este foarte greu să mă descotorosesc de trecut pentru că mă simt oarecum legată de el,pentru că majoritatea amintirilor mele frumoase se află în trecut.Hmm,seara asta va fi...dedicată serialelor!Supernatural şi The Vampire Diaries!Gosh,niciodată în viaţa mea nu am crezut că voi iubi aşa de mult nişte seriale!Ele,mâncarea,somnul,cititul şi muzica fac parte din puţinele lucruri care-mi fac viaţa mai frumoasă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!