vineri, 30 noiembrie 2012

Leapşa celor șapte secrete

Am să încep această postare cum se cuvine,adică cu un călduros "La mulţi ani!" celor ce poartă numele de Andreea/Andrei.De asemenea,îi mulţumesc Ralucăi pentru această leapşă drăguţă şi încântătoare.
Regulă:cei care primesc această leapşă trebuie să posteze 7 secrete despre ei și apoi să o dea mai departe.Ei bine,ţinând cont de faptul că nu sunt o vedetă sau cine ştie ce erou anonim,"secretele" mele nu sunt nimic altceva decât...fapte,adevăruri despre mine.

1.Nu îmi place să beau...nimic.Nici eu nu pot să-mi dau seama de ce,dar pur şi simplu nu simt nevoia de a bea.Cu toate că am primit deja "reclamaţii" că mă pot îmbolnăvi,eu nu pot şi nu vreau să beau,decât atunci când îmi este cu adevărat sete.

2.Mă pasionează...ciudatul şi lucrurile mai ieşite din comun.Nu e ceva pe care îl fac cu intenţie,dar nu-mi place comunul,nu-mi place să intru în monotonie.Nu mă înţelegeţi greşit,sunt o adeptă a simplului,dar simplu nu este egal cu comun.Din această cauză mă atrag foarte mult lucrurile paranormale,ca legendele,mitologiile şi misterele.

3.Încă mai sper că într-o zi voi putea să zbor,sau să fac ceva scos din poveşti.Ce pot să spun,fantasticul şi imposibilul vor fi mereu subiecte de mare interes pentru mine.Cine ştie,poate în viitor,când oamenii vor pleca la muncă cu maşinile zburătoare,se va inventa şi vreo maşinărie care să-mi îndeplinească fanteziile.

4.Mi-am planificat deja viitorul.Mă văd rezolvând un caz,eu - mare procuror - făcând faţă celor mai mari provocări şi celor mai nelegiuiţi oameni din România.Acum 5 ani m-am decis că vreau să devin avocat,iar în urmă cu un an - sau mai puţin - mi-am îndreptat privirea spre o altă meserie,soră vitregă cu cea de a fi avocat.Facultatea pe care o voi urma rămâne aceeaşi:Facultatea de Drept.De aceea chiar încep să mă calce pe nervi persoanele care îmi pun la îndoială decizia.Eu simt că menirea mea este să fac dreptate şi să ajut oamenii cum pot eu mai bine.

5.Aş vrea să fiu un geniu...ca Mircea Eliade,de exemplu.Îl admir şi îl respect pentru tot ce ştia,pentru toate operele create,pentru toate filosofiile gândite,pentru toată atitudinea pe care a luat-o,pentru toate cuvintele complicate şi rar întâlnite pe care le ştia,pentru mintea excepţională pe care a avut-o.Aş vrea să ştiu multe lucruri,pe care puţine persoane să le ştie,să pot citi cărţile marilor filosofi şi să...şi să fiu un geniu.

6.Sunt o persoană care critică excesiv de mult,lucru pe care nu-l recunosc,decât rareori.Şi acest lucru se datorează temperamentului meu.Mă deranjează persoanele care pun întrebări,care au răspunsuri evidente,limpezi ca lumina zilei (într-o zi de vară), mă deranjează indiferenţa oamenilor din ziua de azi,cu privire la...tot,la educaţie,la limbaj şi la scriere,la politeţe...la tot!De aceea mă revolt criticându-i şi făcându-mi probleme.

7.Mă chinuie fiori de scriitor,mă ispitesc foile albe,care parcă strigă "Scrie,scrie!Scrie şi tu o nuvelă,un roman,ceva!" Am o perioadă de când mă tot gândesc la acest lucru,dar nu-l pot pune în aplicare,încă!Mi-am zis să mai aştept,să mi se mai umple cerebelul,să am un vocabular mai vast şi nu în cele din urmă...să am o idee originală!

And that's a part of my story.Şi...leapşa se duce mai departe la: Sabryy ,Adry, Clau .

4 comentarii:

  1. Mersi, scumpa mea de leapşa, dar am mai primit-o şi am rezolvat-o chiar aici: http://noi2siunblog.blogspot.ro/2012/11/leapsa.html

    Dar mersi oricum, drăguţa mea!! :*:*
    Eşti o persoană normală la cap şi sper ca toate dorinţele tale să se îndeplinească! Vorba mamei: nu cântă cocoşu meu pe gardu nimănui!! ;)):*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Plăcerea a fost de partea mea :D Mulţumesc :D

      Ștergere
  2. Ma bucur ca ai raspuns la leapsa, si chiar asa de repede. :D
    Ma regasesc si eu in trei "secrete" de ale tale, iar in celelalte partial. E super cum ai deja o idee sigura asupra viitorului, iti doresc bafta in tot ce vei face. :*

    RăspundețiȘtergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!