marți, 25 decembrie 2012

Crăciunul te face mai bun.

Crăciunul te face mai bun.Aceasta este o concluzie pe care am tras-o,şi nu cred că sunt singura.Am simţit-o pe propria piele.De ieri a început să se simtă atmosfera paşnică,liniştită şi primitoare,imediat după ce a terminat mama de făcut mâncare,desigur.Cât despre ziua de azi,în ciuda faptului că am fost nevoită să-mi redau cu ojă 3 unghii,ceea ce eu urăsc,nu m-am enervat deloc.Presupun că e unul din efectele Crăciunului să simt această linişte sufletească mai des.

Crăciun fericit,dragi bloggeri!

4 comentarii:

  1. Asa e, si mie mi s-a parut lumea neobisnuit de amabila de acest Craciun. :)
    Sarbatori fericite! Sper sa ai parte de o vacanta minunata.

    RăspundețiȘtergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!