luni, 31 decembrie 2012

Goodbye 2012! Thanks for the memories...

La început m-am gândit să iau o leapşă drăguţă, dar întrebările erau legate numai de cărţi, iar eu aş vrea să vorbesc despre... tot. Anul 2012... hmm, nu a fost fantastic, dar nici rău, gen "not bad". Am părăsit o etapă importantă a vieţii: şcoala generală şi am fost nevoită să dau piept liceului. Mi-am cunoscut noii colegi, majoritatea drăguţi şi noii profesori. Anul acesta a ieşit în evidenţă - în comparaţie cu anii trecuţi - prin numărul mai considerabil de cărţi citite, dar şi prin blogul creat la sfârşitul vacanţei, luna august.
Asta a fost cu adevărat o realizare! Şi totuşi regret că nu am făcut-o mai devreme, dar mai bine mai târziu decât niciodată. Aici am scris mereu ce am simţit, ce am gândit, fie că era de bine, fie că nu. Aici m-am simţit cu adevărat în largul meu. Ca să nu mai vorbesc de persoanele excepţionale pe care le-am cunoscut şi cărora le mulţumesc din suflet că mă urmăresc, îmi comentează postările, mă încurajează să continui ceea ce fac. Aici, în lumea bloggerilor mă simt ca la mine acasă.Deci anul 2012 a fost pretty good! Cât despre planurile şi dorinţele pentru anul ce bate la uşă, am vreo câteva. Ei bine, aş vrea să schimb o părticică din personalitatea mea. Aş mai vrea să citesc mai multe cărţi, să mă descurc şi mai bine la şcoală, să mă distrez mai mult, să fiu mai activă pe blog, să am parte de cât mai puţine certuri şi conflicte... să mă bucur de viaţă, mai pe scurt. Seara aceasta va fi cât se poate de obişnuită, în familie. Tort, şampanie, artificii, poze, poate chiar şi serial.Voi ce planuri aveţi pentru seara aceasta? Dar pentru 2013?

Acum, pentru că mâine nu ştiu dacă vă voi încânta cu prezenţa, doresc să vă urez un An Nou plin de bucurii, surprize plăcute, veşti bune, sănătate şi iubire!

4 comentarii:

  1. Se pare că anul 2012 pentru tine a fost unul parţial bun.Să ai un 2013 şi mai frumos îţi doresc şi la cât mai multe bucurii!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc foarte mult,la fel şi ţie!:D

      Ștergere
  2. La mulți ani și la cât mai multe cărți citite în 2013!
    Sper ca noul an să îți aducă numai momente de bucurie. >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc foarte mult Ralu!:D
      La mulţi ani!:D

      Ștergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!