duminică, 16 decembrie 2012

Leapşa din două părţi

Dacă tot e duminică mi-am zis să completez şi eu o mică leapşă primită de la Sabryy. Merci! :D

Partea întâi
1.Sunt...ambiţioasă şi încăpăţânată.
2.Aş vrea...să am timp liber mai mult.
3.Păstrez...o sumedenie de sentimente pe care nu le împărtăşesc.
4.Mi-aş dori...să am mai multe cărţi pe placul meu.
5.Nu îmi place...prea multă muncă fizică şi matematica şi tot ce e legat de ea.
6.Mă tem...de şerpi.
7.Nu pot să înţeleg...de ce fetele,femeile se mutilează numai ca să arate ca nişte păpuşele barbie.
8.Aud...o melodie.
9.Îmi pare rău...că nu postez pe blog zilnic.
10.Puţini oameni...au respectul meu.
11.Îmi place...mâncarea.
12.Nu sunt...deloc indulgentă cu oamenii fără bunele maniere.
13.Cânt...când fac baie.
14.Joc teatru...rareori.
15.Niciodată...nu mi-au plăcut oamenii mincinoşi şi care comit nedreptăţi.
16.Văd...lcd-ul.
17.Rar...nu învăt.
18.Plâng...la drame.
19.Am nevoie...de prieteni adevăraţi.
20.Ar trebui...să fiu mai îndrăzneaţă.

Partea a doua

1. A song you've loved since you first heard it:


2. A song you never get bored of:


3. A song you've heard outdoors (like when you were shopping or driving):



4. The last song you've been obsessed with:


 5. The last song you've listened to:


6. A song your bestie loves:

 

7. A song that inspires you:


8. A song you love that is a soundtrack:


9. A song you know by heart:


10.A song that makes you wanna dance:



Iar eu o dau mai departe tuturor care citesc această postare :). 
Enjoy!

2 comentarii:

  1. Rammstein, Nightwish, Avril Lavigne... Uuu, chiar ai gusturi bune :3 ♥♥♥
    Ma regasesc in aproape tot ce ai scris... iar la cele in care nu ma regasesc... raspunsurile tale sunt, ei bine, foarte bune, admirabile chiar. :D

    RăspundețiȘtergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!