vineri, 7 decembrie 2012

Noutăţi în bibliotecă #6

Finally mi-am luat şi Limitele spiritului partea întâi.Desigur că m-am şi apucat să o citesc.Eram mult prea curioasă.Nu puteam să mai aştept până să termin Nuntă în cer,pe care apropo , mai am un pic şi o termin.E o carte superbă,la fel cum mă aşteptam.Mircea Eliade e pur şi simplu un geniu,nu cred că am citit vreo carte scrisă de el care să nu mă încânte în proporţie de cel puţin 95 la sută.Ei bine,cât despre noua achiziţie,am citit până acum 85 de pagini,şi sunt ultra curioasă să văd ce se va mai întâmpla.Azi am terminat oficial cu tezele.Sunt aşa de uşurată ,dar voi fi şi mai uşurată când se vor încheia mediile.Semestrul ăsta a fost pur şi simplu un coşmar,numai că s-a desfăşurat mult mai repede!Situaţia mea e destul de bună,aproape foarte bună.Oricum,am învăţat că la liceu notele de 9 şi 10 curg numai la desen,religie şi muzică.Nici la educaţie fizică nu pot lua un zece fără să fac o febră musculară pe care o voi ţine minte tot restul vieţii.Ştiţi,horoscopul meu spune că ziua mea norocoasă e vineri...sper să aibă dreptate.

2 comentarii:

  1. Felcitari pentru noua achizitie! Sa o citesti cu placere. :*
    Am si eu aceeasi impresie despre liceu. In generala aveam 10 pe linie fara sa invat, dar acum trebuie sa ma straduiesc din greu ca sa iau macar un 8. =))

    RăspundețiȘtergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!