luni, 7 ianuarie 2013

Happy Birthday!


Am să încep direct: la mulţi ani celor ce poartă numele Ioana, Ion, Ionela, Ionuţ, Ionel...! Sper ca ziua aceasta să fie plină de surprize (plăcute, desigur)!
Ştiţi cumva pe cineva ce poartă unul din numele enumerate mai sus? No? Eu da, eu. Hi hi hi, era şi timpul să fiu mai puţin modestă. Ziua aceasta mi-am petrecut-o uitându-mă la ultimele două episoade din Chuck, alt serial cu finalul destul de trist. Huh, nu înţeleg ce au regizorii ăştia. Şi ca să fiu şi mai îndurerată m-am uitat şi la Hamlet. Dar, sincer, nu a avut niciun efect. Este, într-adevăr, o tragedie (toţi au murit!!!), dar serialul m-a întristat de 10 ori mai mult!
În încheierea acestei postări am o melodie super drăguţă!


Ştiu că ar fi mai adecvată zilei de naştere, dar îmi place prea mult! :D
So, happy birthday!

4 comentarii:

  1. La mulţi ani şi ţie şi tuturor care poartă acest nume:*!

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulți, mulți ani, Ioana, sper că nu e prea târziu!:*

    RăspundețiȘtergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!