miercuri, 2 ianuarie 2013

I hate endings...

De ce trebuie ca totul să aibă un sfârşit? Nu vreau şi nici nu am să încerc să înţeleg lucrul ăsta. După doi ani - sau mai mult - de vizionat fiecate episod cu sufletul la gură, Merlin s-a terminat. Gata, s-a terminat! Dar măcar de ar fi avut un happy ending, nu unul filosofic şi trist! Cred că unul filosofic şi fericit ar fi fost mult mai uşor de digerat. Am mai avut parte de un asemenea serial. Heroes. Adevărul e că nu a avut niciun fel de final, nici trist, nici fericit.
Nu m-ar deranja aşa de tare dacă nu ar fi seriale bune, reuşite. E aşa de enervat să te aştepţi la un final fericit şi să descoperi că e exact opusul.
Dar nu e vorba numai despre seriale şi filme sau numai despre finaluri fericite şi finaluri triste. E vorba despre finaluri. E vorba despre tendinţa oamenilor de a-şi dori să descopere finalul atunci când sunt la cuprins. Iar atunci când ajung, regretă. La fel se întâmplă şi cu o carte, la fel şi cu borcanul de Nutella sau punga de chips (okay, în cazul mâncării e vorba de cantitatea care duce la final; spre exemplu, cine vrea să se termine Nutella? Nimeni. Dar cine vrea să mănânce multă Nutella? Toţi. Ei, unde ajungem? La fundul borcanului. Toate au un final.)

4 comentarii:

  1. Da.Am auzit că Merlin aavut un final cam trist.Hmm,acuma' asta e.Nimeni nu poate să filmeze la nesfârşit.Poate va fi un alt serial,şi mai cool deâct ăsta.Trebuie doar să-l cauţi!

    Până la urmă toate lucrurile au un sfârşit.Chiar şi noi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm, prima mea impresie, înainte de a citi articolul, a fost că scrii despre sfârșitul unei relații sau altceva de genul, nicidecum despre un serial. :D
    Dar ai dreptate, mi s-a întâmplat ca la sfârșitul unor seriale reușite să mă simt într-un fel "goală" pe dinăuntru și să încep să filozofez. Cu cât mai lung serialul, cu atât mai grea despărțirea. :(
    Nu am urmărit Merlin, dar am văzut și eu o parte din Heroes, doar două sezoane. Să înțeleg că sfârșitul e dezamăgitor?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha,nu,nu sunt genul care suferă din dragoste :D
      Sfârşitul a fost cam dezamăgitor,da.Dar,ideea e că nu are niciun sfârşit.Se întâmplă ceva colosal şi atât :).

      Ștergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!