duminică, 6 ianuarie 2013

Leapşa - Te-ai gândit vreodată... (Update)


EEmy ♥ se întreba dacă leapşa se poate returna. Nu ştiu dacă există vreo regulă a lepşelor care să interzică lucrul ăsta, deci să trecem la treabă.

Întrebări:

1. Te-ai gândit vreodată să pleci de acasă? x_x
Da, pe vremea când eram mai mică şi să zicem... mai prostuţă. Atunci când mama mă "ameninţa" că o să-mi facă un frăţior sau o surioară.No, no, no, aşa ceva nu era posibil, eu trebuie să fiu mezina casei always and forever.

2. Te-ai gândit vreodată la cum va arăta viitorul tău? :3
Da, chiar de multe ori. Uneori mă trezesc visând cu ochii deschişi ce procuror de temut voi fi. >:)

3. Te-ai gândit vreodată cum ai supravieţui într-o apocalipsă zombie? :D
Sincer, nu. Dar am văzut Resident Evil (toate părţile!!), deci cred că m-aş descura destul de bine. Ok, asta dacă am un arsenal de arme şi îndeajuns curaj să ies de sub pat. :->

4. Te-ai gândit vreodată la cum va arăta viitorul tău soţ/viitoarea ta soţie? :>
Da! Brunet şi cu ochii negri, sau verzi. Oh şi să fie înalt, cel puţin cât mine!

5. Te-ai gândit vreodată la ce nume ai fi avut ,dacă ai fi fost de sex opus? :D
Super-mega-extra bună întrebare. Nu! Nici nu-mi vine să cred că nu m-am gândit până acum. Sincer, nici nu ştiu :)), dar probabil Ionuţ sau Ionel ar fi fost una din variante :).   

Mulţumesc pentru că mi-ai returnat leapşa, dar şi pentru că ai răspuns la întrebările mele :D.


Update-update:
Drăguţa de Ralu mi-a returnat şi ea leapşa :D.
Deci iată întrebările întrebătoare:
1. Te-ai gândit vreodată... să practici un sport extrem?
Bună întrebare! Chiar m-am întrebat. Am unele momente în care parcă fierb, în care am nevoie să fac ceva extrem, you know, crazy :)). Şi totuşi nu ştiu dacă aş avea îndeajuns curaj. Până la urmă nu degeaba se numesc sporturi extreme. Dar cine ştie! Never say never :)) (nu l-am citat pe Justin Bieber!).

2. Te-ai gândit vreodată... ce va spune lumea la înmormântarea ta?
Altă întrebare bună! Hmmm, nu m-am întrebat niciodată şi acum chiar mă gândesc, oare ce vor spune? Mai bine zis: va veni cineva la înmormântarea mea? Desigur că da! Cred că vor spune lucruri drăguţe. Ar face bine, că de nu, îi bântui! :))

3. Te-ai gândit vreodată... care e sensul vieții?
Da, atunci când muream de plictiseală, dar nu ajungeam nicăieri. Faza e că eu obişnuiesc să meditez, uneori mă trezesc meditând fără să-mi dau seama. Cât despre sensul vieţii, hmm, cred că e prea filosofic şi profund pentru mine :)).

4. Te-ai gândit vreodată... ce ai face dacă s-ar lua curentul, pentru totdeauna?
Oh, amice, m-ai prins cu întrebarea asta! Păi, presupun că aş citi la lumânare! Ce bine că m-ai întrebat asta. Cred că ar trebui să mă apuc de făcut provizii. Niciodată nu ştii când se poate lua curentul! :))

5. Te-ai gândit vreodată... să întrerupi ceea ce faci și să fugi?
Nu chiar.Poate doar atunci când eram la şcoală. :)

Geniale întrebări! Mulţumesc! :D

7 comentarii:

  1. Haha, te superi dacă ți-o dau și eu înapoi? :))
    O să fii un procuror minunat!

    PS: am menționat până acum cât de mult îmi place noul fundal? :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mă supăr deloc!:)) Voi edita postarea aceasta :D
      Mulţumesc,mulţumesc,mă faci să roşesc ;))
      Merci:*

      Ștergere
    2. Mă bucur că ți-au plăcut întrebările. Și că ai dat răspunsuri lungi. >:D<
      Thanks for posting. ^^

      Ștergere
  2. Adorabile raspunsuri :o3 ! :* Multumesc pentru ca ai preluat-o :o3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumescc :*!
      Placerea a fost a mea >:D<

      Ștergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!