duminică, 20 ianuarie 2013

Liniştea dinaintea furtunii...

Genial titlul, no? Când l-am scris mă gândeam că azi, duminică e aşa bine şi linişte, iar mâine, luni va fi un adevărat coşmar.
Anyway, cum aţi profitat de timpul extra-scurt oferit de weekend? Eu n-am făcut mai nimic... plăcut! Am făcut teme şi-am învăţat. Dohh, deja am început. Nu mă aşteptam să reintru cu atâta uşurinţă în ritmul acesta alert.
Mâine e luni, îngrozitoarea zi de luuuni. E bine că nu am ore prea obositoare, dar în schimb sunt plictisitoare.


Am ajuns la mijlocul cărţii Mediatorul de John Grisham.Hehe, super cartea! De altfel, nici nu mă aşteptam să fie altfel. Protagonistul e cu adevărat hilar.
Ştiţi, stăteam şi mă gândeam la două lucruri :
1. Nu mi-am făcut nicio listă de lecturi la începutul anului la fel ca oricare alt cititor. Hmm, ei bine, nici nu am de gând să-mi fac una. Îmi place să mă surprind :)).
2. Până la sosirea minunatei vacanţe de vară, blogul meu va fi full de postări în care mă plâng de faptul că şcoala mă oboseşte la maximum, că n-am timp de citit şi de vizionat seriale şi că aş prefera să mă aflu pe o insulă exotică, într-un hamac adânc şi confortabil. He he,ce frumos visez. Toţi visăm frumos.

Vă doresc o săptămână fabuloasă!

5 comentarii:

  1. Că bine zici! Parc-aș fi eu aia din poză! =))

    Nu-ți face griji, ne plac postările tale inspirate din viața cotidiană. Sunt lucruri în care ne regăsim cu toții și e plăcut să le vedem așternute pe hârtie.

    Nici eu nu mi-am făcut o listă de lecturi, poate doar vreo 4-5 "must-read", dar cred că, dacă am face una, am include implicit și multe cărți pe care nu ni le dorim neapărat, doar de dragul de a lungi lista. Mai bine să descoperim pe parcurs ce ni se pare interesant. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ralu,mulţumesc,eşti o drăguţă ^.^
    Foarte bine zis!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. La mine weekendu a fost..buun?M-am distrat,da..

    RăspundețiȘtergere
  4. Ursul ala..... imi descrie TOATA viata :))

    RăspundețiȘtergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!