luni, 28 ianuarie 2013

"Supernatural" (serial) - Recenzie

Sinopsis:

Povestea se învârte în jurul lui Sam şi a lui Dean Winchester, doi fraţi uniţi de acelaşi destin: găsirea şi uciderea celor mai înfricoşătoare creaturi ale întunericului, de care oamenii (normali) nu au auzit decât în legende şi superstiţii. 
În timpul acestei lupte cu răul, Sam descoperă că are o serie de abilităţi paranormale: ciudatele sale viziuni prevestesc moartea celor din jur, dar şi apropierea pericolelor. Încurajaţi de propriul tată să se avânte în această aventură pentru a găsi creatura care le-a ucis mama cu mulţi ani în urmă, cei doi fraţi declanşează o adevărată vânătoare a demonilor şi nu numai. Ei bine, ce am povestit până acum este rezumatul primelor - să zicem - cinci sezoane. Următoarele trei surprind o nouă luptă: cea împotriva demonilor în sine.

Părerea mea:

Când am dat cu ochii pentru prima oară de acest minunat serial? Hm, cred că în urmă cu vreo 3 ani. Era o seară dogoritoare de vară, iar eu cu sora mea neavând somn ne-am înşirat în faţa televizorului. Era în jurul orei 10:30-11:00 - trăiam periculos la cei 10-11 ani ai mei. Din întâmplare sora mea a dat pe programul ProTv. Primul lucru care m-a captat cred că a fost prezenţa băieţilor super arătoşi, hihi. După aceea, lucrul care m-a determinat să urmăresc serialul acesta de-a binelea a fost tema: paranormalul. La scurt timp am început să-l vizionăm pe calculator. Mamă, ce entuziasmată mai eram! Să văd atâtea creaturi ciudate despre care nu auzisem în viaţa mea, era ceva fascinant!
Un pic câte un pic am început să pătrund în lumea plină de primejdie, dar şi de amuzament a lui Sam şi Dean. Comicul, oh da, nu lipseşte deloc! Nu există episod în care să nu râd în hohote, sau cel puţin să zâmbesc. Cred că ăsta e un alt aspect care m-a determinat să plasez Supernatural pe locul I în topul serialelor mele preferate, cât şi datorită faptului că o mulţime de genuri se îmbină în mod perfect : horror, thriller, comedie, mister, dramă, fantastic şi poate şi mai multe.
Şi am ajuns la partea mea favorită: personajele preferate. Pe locul I se situează Sam, interpretat de adorabilul şi înaltul Jared Padalecki. În multe dintre replicile lui m-am regăsit, în felul lui de a fi m-am regăsit, în aspiraţiile şi visele lui. Pe locul II se situează - desigur - Dean. Glumele lui sunt pur şi simplu geniale, e comicul în persoană, n-am ce zice. Şi chiar dacă nu sunt eu la fel de, hm, îndrăzneaţă ca el, ascultăm acelaşi gen de muzică? Ascultăm! E cu adevărat interesant cum mă regăsesc în comportamentul ambelor personaje.
Un alt personaj adorabil este... Cass! Un îngeraş drăguţ care l-a scos pe Dean din Iad şi care, la scurt timp, a devenit prietenul cel mai bun al celor doi fraţi. În dreapta aveţi cea mai genială poză cu el. E superb, no? Cu toate că personajul acesta a apărut mai târziu, nu mi-a luat prea mult să mă obişnuiesc cu el. Ce tot vorbesc? Să mă ataşez de el!
Şi nu în cele din urmă, un alt personaj plin de haz este Bobby, un foarte bun prieten de familie care i-a ajutat pe Sam şi Dean să treacă peste multe coborâşuri. 
Poza din stânga surprinde personajele mele preferate cu replicile lor preferate, adică înjurăturile: cel cu "Bitch" e Dean, cel cu "Jerk" e Sam, cel cu "Idjit" e Bobby, iar cel cu "Assbutt" e Cass (creativ, ca de obicei).

Sunt sigură că multora nu li se pare prea educativ serialul acesta. Sincer, nici eu nu cred că e educativ, dar sunt prea multe lucruri care-mi plac la el. 

În concluzie, Supernatural va rămâne mereu serialul meu favorit pentru că... e perfect. Acum, sincer, pentru că îmbină majoritatea pasiunilor mele, astfel încât eu pot cu uşurinţă să mă regăsesc şi să mă delectez în acelaşi timp.

4 comentarii:

  1. Superbă prezentarea serialului, ar trebui postări mai dese la această rubrică! Am urmărit și eu câteva episoade din serial și din animeul omonim, dar nu am ajuns așa departe ca tine. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ralu,mulţumesc !>:D<
    La anime nu m-am uitat ,dar cred ca o voi face cândva deoarece nu e lung.
    Să ştii că merită!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ioioiiii ştiuu serialul,şi mie îmi place foarte mult.Deocamată sunt la episodul 5 din sezonul 1:)).Ştiu,stau cam slăbuţ,dar cu şcoala asta..nu ai timp de nimic în lumea asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Stai calmă,te înţeleg perfect :D

    RăspundețiȘtergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!