marți, 19 februarie 2013

Another day of my life...


Hallo, Leute! Ce şmecherii mai puneţi la cale?
Azi am dat test la germană. Am făcut. Tot. Şi în mare parte bine. Am mai dat test la engleză. Huh, şi la ăsta am făcut tot, dar ptiu, a fost greu. La ora de istorie am fost luaţi în primire de o ascultare superbisimă! Să vedeţi cum s-a întâmplat: fiind prima oră şi cea de dinainte de testul la engleză, materie la care o ducem cam prost, era puţintică gălăgie în clasă, dar nu exagerat! Însă cum profesorul meu de istorie debea îţi dă voie să respiri, ne-a luat la ascultat. Şi a fost prăpăd pentru unii. Mda, s-a lăsat cu 4. La început nu am crezut că mă ascultă şi pe mine pentru că aveam deja două note. Dar când a ajuns la colega de dinaintea mea am început să tremur ca varga. Învăţasem, dar eu chiar am o problemă cu ascultările. Dar am spus totul perfect! Şi aşa am luat al treilea 10 la istorie. Hilar, cred că până la sfârşitul semestrului voi avea 10 note. Dar să vă mai spun ceva: când am dat să plec, profesorul - cu vocea lui anormal de groasă - îmi spune: "Materia de anul viitor e mai uşoară. Te duci la olimpiadă. Ai fost la vreuna anul ăsta?",iar eu am spus "Da, la română" "Bun. Româna merge foarte bine cu istoria, iar tu înveţi oră de oră, te exprimi frumos, scrii frumos." şi cu asta am tulit-o în bancă. Îmi place istoria, şi dacă materia va fi mai uşoară nu voi avea nimic de pierdut. Dar faza cu "scrii frumos" chiar m-a făcut să râd în sinea mea. Nu scriu frumos, scriu în aşa fel încât să se poată înţelege, dar am multe colege care scriu perfect!

Lăsând şcoala deoparte,mi-am luat de la bibliotecă Cazul pelican de John Grisham. Da, da, iar John Grisham. Doamne, vă vine să credeţi că jumătate din cărţile lui se află acolo? Prima oară când am descoperit autorul acesta mă tot gândeam dacă voi găsi cărţi scrise de el la bibliotecă, şi iată! sunt din belşug! Şi mă apuc de ea chiar în seara aceasta!
Oh, iată că am deviat de la scopul iniţial al postării. Am câteva întrebari: aţi spus cuiva despre blogul vostru?Dacă da, cui? Dacă nu, o veţi face vreodată? Chiar mă frământă lucrurile astea. Eu i-am spus surorii mele, dar a fost ceva "în treacăt" şi nu îl vizitează prea des. Nu mă deranjează.

Să aveţi o săptămână genială! :)

2 comentarii:

  1. Nu am spus nimănui despre blog(cu excepţia prietenelor online), deşi am fost pe aproape. Prietena mea cea mai bună şi-a făcut un blog de fotografie pe care nu a postat decât o dată, şi încă unul care era pentru un proiect şi primise articolele gata făcute. Şi de atunci se tot laudă că e mare "bloggăriţă", îţi dai seama ce frustrare pe mine. Dar mă abţin eroic. :))

    Şi în legătură cu articolul, să ştii că meriţi din plin toate laudele primite. Spor la citit şi să ai un week-end frumos! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ralu,vaai îmi imaginez cât de frustrant e x_x
    Mulţuumesc ,la fel şi ţie !:D

    RăspundețiȘtergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!