joi, 7 martie 2013

"Cazul Pelican" de John Grisham - Recenzie

Sursă
Rezumat:

La Washington, doi judecători de la Curtea Supremă de Justiţie din Statele Unite sunt ucişi cu brutalitate... În New Orleans, Darby Shaw, o tânără studentă la Facultatea de Drept Tulane, întocmenşte un dosar în care susţine o teorie ieşită din comun despre acest caz."Dosarul Pelican" provoacă un cutremur la Casa Albă, căci la mijloc sunt interese politice şi financiare la nivel înalt.

Brusc, Darby descoperă că a devenit ţinta unui asasin şi că nu mai poate avea încredere în nimeni pentru a reconstitui acest puzzle mortal. Cineva a citit dosarul lui Darby - cineva care nu se va da înapoi de la nimic pentru a distruge toate dovezile unei conspiraţii greu de crezut.

Părerea mea:

John Grisham e cu adevărat un geniu! Serios! Ce m-a determinat să citesc cartea a fost în primul rând personajul principal, Darby, studentă la Drept.

Până acum, în celelalte cărţi ale lui Grisham, citite de mine personajele principale aveau o vârstă destul de înaintată, în niciun caz cea a studenţiei. Iar pe parcurs cartea a devenit tot mai interesantă, captivantă, "înfulecabilă". Recunosc că am căzut în câteva din capcanele autorului. Am tras concluzii pripite, am arătat cu degetul spre personaje care nu aveau nicio treabă cu uciderea celor doi judecători.

Hehe, şi când am descoperit adevărul, sau cel puţin o parte, m-am simţit de parcă mi-aş fi luat o piatră de pe inimă. Îmi place la nebunie modul direct de a scrie al lui John Grisham. Datorită acestui fapt nu ai timp să te plictiseşti. Ştiţi ce mi se pare hilar? Că şi în această carte, avocatura ajunge să fie una dintre cele mai detestabile meserii.

Nota mea: 5/5

2 comentarii:

  1. A câștiigaaat Steaaaauuuaa! *ignoră asta*
    Cred că am și eu cartea asta. -.- Hmm... mă duc să o caut.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anca,daaaaaa,ieeeeeeeeeeeeeeeeeee!>:)
    Hihi ^^

    RăspundețiȘtergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!