joi, 7 martie 2013

Hey there!


 Salut! Hallo! Hello! Annyeong! Konichiwa! Saludo!

În primul rând vă rog să mă iertaţi că nu am postat recenzia cărţii Cazul pelican de John Grisham. Se pare că şi ziua de duminică a fost una full of plans. Of, of, of. Ei bine, evident că nici ziua de luni, de marţi sau de miercuri nu mi-a oferit posibilitatea de a face recenzia. Dar minunata zi de joi, pe care o credeam blestemată, e foarte amabilă. Deci după ce termin să mă mai laud oleacă, să vă mai povestesc din poveţele mele, am de gând să vă încânt cu super cartea Cazul pelican.

Haah, azi sunt aşa de fericită! Am şi motive! Am luat zece în test la biologie! Fuck yeah! Şi am fost singura care a luat zece curat! Muahahahaaa! Nu a ascultat la istorie! Ptiuu, ce bine! Oh, şi ne-a predat fraţilor! Ne-a predat în sfârşit, după un semestru întreg şi alte două luni! Până acum treaba stătea cam aşa: ne punea să subliniem pe carte ce considera că e important (adică cam tot), transcriam pe caiet, iar după aceea învaţă! Dar azi s-a întâmplat o minune. Ba chiar a fost şi mai... fericit? Da, fericit e cuvântul potrivit. Aşa au fost toţi profesorii de azi, chiar şi cea de biologie! Omg! Am avut o zi chiar bună. Dar staţi, mai am o veste bombă: mâine orele de curs se încheie la 11:00 deoarece e 8 martie! Wuoooooo!

... Şi exact cum dansează dragul Sammy eram să izbucnesc eu în ora de română când am aflat vestea. La noi în liceu sunt foarte rare momentele astea, deci cam sunt în extaz.
Ce planuri am pentru mâine: imediat după şcoală mă duc la bibliotecă, duc Cazul pelican şi-mi iau Crimă şi pedeapsă de Dostoievski, mă grăbesc să prind autobuzul, ajung acasă, halesc, mă apuc de teme, iar seara mă delectez cu serialele mele sau cu un film. Genial, no?
Mâine am prima oră chimie. Oh, God, why?! Am dat test ora trecută iar la problemă nu am scris decât formule :)). Dar poate am făcut bine la celelalte chestii. Exact, chestii, altfel nu le pot numi. A doua oră am logica, iar a treia engleza, dar pe care nu prea o facem deoarece profesoara noastră e în Dublin, iar ca înlocuitor e profesorul colegilor mei de la franceză. Marţi am făcut tot cu el. Ştiţi care a fost reacţia mea atunci când a început să vorbească? "The fuck!",exact asta am spus. Vorbea numai în franceză şi cu un accent formidabil! Mdea, şi cum eu sunt la avansat engleză şi la începător germană, e clar că nu înţelegeam o boabă. Dar după aceea am rămas şi mai gură-cască. A început să vorbească în alte 5 limbi. Serios! E genial! Ştie germană, spaniolă, portugheză, japoneză, engleză, franceză! Poate şi mai multe! E foarte tare şi ciudat în acelaşi timp. Oh, şi îi place Naruto! Ba chiar ne-a spus că pierdem multe că nu ne uităm! :)) Cât de hilar! E un profesor foarte interesant, sincer. De aceea debea aştept ora de mâine. Marţi ne-a prezentat alfabetul fonetic internaţional. Mă întreb în ce limbi o să mai vorbească mâine. :))

Apropos, să aveţi o zi de 8 martie superbă! Atât voi, bloggeriţele, cât şi mamele, surorile, bunicile, mătuşile, verişoarele etc. voastre :D !
Vă hugăiesc!

3 comentarii:

  1. Felicitări pentru nota la biologie! Eşti tare drăguţă cum te bucuri pentru că scapi la 11. La noi, fiind într-a 12-a, momentele astea sunt cel puţin săptămânale. :)) Oh, şi profesorul tău, e absolut genial! Să tot stai cu el la ore! :X Un 8 martie minunat! ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu maine nici nu m-as duce la scoala... adicaa... am olimpiada sambata si pot sa ma invoiesc da na. In fine, o sa plec imediat ce imi trece chefu de scoala. ^-^
    Felicitari pentru note... rezultate!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ralu,hihi,mulţumesc.Da,exact!:D Mulţumesc :* >:D<
    @Anca,vai,succes!Foarte foarte mult succes îţi doresc!:D Mulţumesc ^^

    RăspundețiȘtergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!