marți, 9 aprilie 2013

Chillin', killin'...

Hello, guys!
M-am gândit să mai trec p-aici :) . Ei bine, ce faceţi, profitaţi din plin de vacanţa asta scurtă?
Eu am terminat Hannibal de Thomas Harris. A fost ge-ni-a-lă, genială!
Nici nu-mi vine să-i fac recenzia. E ca şi cum mi-aş tot repeta Gata, ai terminat-o! Gata cu această carte superbă! Când am ajuns la final eram ceva de genul:


Mda... În orice caz, nu cred că voi mai citi Dragonul Roşu şi Hannibal:În spatele măştii,cel puţin nu prea curând. Tăcerea mieilor da.
Aş vrea, de asemenea, să-mi cumpăr Cele cinci limbaje ale iubirii de Gary Chapman, carte pe care mi-a recomandat-o coordonatoarea de la voluntariat :D .
De mâine cel mai probabil încep să citesc Doamna Bovary de Gustave Flaubert şi Idei-de-gata de Laurenţiu Cerneţ :) . Ambele cărţi le-am găsit în biblioteca personală. Doamna Bovary am primit-o ca lectură suplimentară, deci voi împuşa doi iepuri deodată. Cât despre Idei-de-gata ,ei bine, titlul şi coperta m-au atras mult.
Am ajuns la zi cu Supernatural şi am mai vizionat încă trei filme:

Mama (2013) - un horror chiar bun. Finalul nu prea m-a încântat.


Hansel and Gretel:Witch Hunters (2013) - un film bunicel. Dacă nu ar fi grăbit acţiunea aşa mult ar fi fost mai reuşit.


Spiders (2013) - un film pe care vă sfătuiesc să-l vizionaţi numai dacă nu aveţi altceva mai bun de făcut. Actorii au jucat pur şi simplu groaznic -.- .


La Touch (serial) nu m-am mai uitat de o vreme. Nu ştiu cum se face că mereu uit de el! Şi e un serial foarte interesant.
Cam atât la capitolul plăceri. Ieri mi-am făcut temele care - spre surprinderea mea - nu au fost prea multe şi am lucrat la logică. Azi mi-am învăţat şi repetat la latină. Ma-mă, ce grea-i latina! Mă bucur că am reuşit să reţin toate terminaţiile şi regulile.
Şi cam aşa va fi şi restul săptămânii.

Azi, chiar azi, Avril Lavigne a lansat o super piesă intitulată Here's to never growing up.


Nu-i aşa că e minunată? :o3

Voi ce mai citiţi? Ce filme îmi recomandaţi? :)
O săptămână frumoasă în continuare şi bucuraţi-vă cât mai mult de timpul acesta scurt!

2 comentarii:

  1. Ai fost harnică în vacanţă, eu una nu am reuşit să fac prea multe, dar nici nu mi-am irosit timpul. Uite o propunere de film- Yes Man, cu Jim Carrey în rolul principal- asta dacă nu l-ai văzut deja. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pot spune ca am fost chiar harnica :))
      Merci mult pentru propunere !:D Nu am vazut filmul,dar de Jim Carrey am auzit,si l-am vazut in cateva filme.E un actor chiar foarte bun :)

      Ștergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!