vineri, 5 aprilie 2013

And... that's me! :)

Hei guys! Cum a fost săptămâna voastră? Ce activităţi aţi făcut?
Eu am făcut multe! Printre care şi mâncare :D .
Joi am participat la marşul antidrog În faţa drogurilor nu suntem diferiţi, care - în ciuda vremii ploioase - a ieşi grozav! Ei bine, dacă tot au fost în jur de 4 fotografi, mă gândeam să vă arăt câteva pozici :)


Şiii... iată-mă! Eu sunt cea cu ochelari, cea care arată ca o buturugă :3. Hihi, e din cauza faptului că am fost nevoită să-mi iau tricoul peste palton.



A fost primul marş antidrog la care am participat,deci am fost foarte entuziasmată ^^ . Am fost cuprinsă de o adevărată mândrie când am văzut numărul considerabil de persoane prezente. Am avut parte şi de un moment foarte emoţionant: ne apropiam de finalul traselui iar în dreapta mea apare o bătrânică simpatică. Aceasta m-a întrebat pentru ce facem noi o asemenea activitate. I-am explicat cât mai pe scurt şi am zărit imediat lacrimi în ochii ei. Mi-a spus că a avut un nepot care a decedat din cauza consumului de etnobotanice. Iar la sfârşitul marşului am fost foarte surprinsă să o văd ţinând microfonul în mână şi spunând - cu toată însufleţirea - nişte vorbe simple, dar mişcătoare. Probabil decesul a determinat-o să se preocupe aşa de mult de soarta tinerilor, dar adevărul e că nu mă interesează cauza. Până ieri credeam că celor din generaţia anterioară nu le pasă de cei din generaţia actuală, dar uite că acea bătrânică m-a făcut să-mi schimb opinia.
A fost o activitate care mi-a adus un zâmbet larg pe buze :) .

Hehe, iată că autorul acestui blog'şor şi-a arătat în sfârşit feţişoara :D .
Well, eu vă urez un weekend minunat şi o vacanţă cât mai relaxată şi relaxantă! :)

6 comentarii:

  1. Frumoasă activitate...mi se pare că şi clasa noastră s-a implicat acum un an la o campanie antidrog.Btw, îmi place vreamea din imagini...ploioasă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eşti adorabilă! Ai un zâmbet ce emană tinereţe şi inocenţă. ^_^ Tare fain de voi, că aţi făcut ceva util în Săptămâna Altfel. Şi eu m-aş simţi mândră dacă aş participa la un asemenea eveniment. :>

    RăspundețiȘtergere
  3. Ești așa drăguță! :)
    Uau, și eu aș rămâne marcată de acea bătrânică... sunt unii oameni care te fac să te gândești mai mult la unele chestii.

    RăspundețiȘtergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!