luni, 1 aprilie 2013

On the edge of happiness!


Saluuut, bloggăraşi români!
Azi sunt mega-fericită! Ei bine, principalul motiv - după cum bănuiţi - este vremea perfectă! Doamne, cât am mai tânjit după razele soarelui, după adierea vântului, după mirosul solului dezgheţat şi după toate minunăţiile oferite de primăvară. Al doilea motiv este vizita mea la bibliotecă, de unde desigur că mi-am luat o carte genială. Hannibal de Thomas Harris a fost cea din urmă alegere, după vreo jumătate de oră de holbat, răsfoit şi oftat. Mi-ar fi plăcut să încep cu Tăcere mieilor dar nu am găsit-o. În orice caz, sunt foarte, foarte entuziasmată!


Am văzut filmele făcute după Tăcerea mieilorHannibal şi Dragonul Roşu, iar la bibliotecă le-am găsit pe toate, inclusiv Hannibal: În spatele măştii, numai Tăcerea mieilor nope. Deocamdată nu sunt sigură dacă voi citi toate volumele, dar sunt mai mult de 100% sigură că de Hannibal mă apuc chiar azi.

Prima zi din săptămâna Şcoala altfel a fost de asemenea un motiv de bucurie. Programul a început cu nişte cântece în franceză, din care nu am înţeles nimic desigur, a continuat cu concursul de recitat şi s-a încheiat cu un spectacol superb desfăşurat la filarmonică.
Iar mâine mergem la baza aeriană. Nu e tocmai cea mai distractivă activitate, dar e interesantă ce-i drept, mai ales pentru că nu am fost niciodată. E chiar absurd faptul că trăiesc în acest oraş şi nu am vizitat atâtea locuri.

Anyway, ziua voastră cum a fost? Ce planuri aveţi pentru această săptămână?
Lots of hugs! \^o^/

5 comentarii:

  1. Uau, câtă fericire aici. :)) La mine a mers muult mai prost. Oricum, mă bucur pentru tine. Și da, și eu ador vremea.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anca,imi pare rau sa aud asta :-<
    Merci!:*
    Sper ca zilele urmatoarea sa iti aduca zambetul pe buze \^o^/

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi la mine s-a făcut dintr-o dată simţită primăvara şi e numai bine de stat pe afară. Aţi avut o activitate bogată azi! Noi doar ne-am întâlnit două ore şi am lucrat la info. Lectură plăcută, să te bucuri de toate cărţile împrumutate. Hugging you back. >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uof,e groaznic să fii în clasa a 12-a :-<
      Merci mult :*
      \^O^/

      Ștergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!