vineri, 10 mai 2013

Noutăţi în bibliotecă #11

Hello my beloved ones! Ce mai faceţi? Care mai e viaţa voastră? :)
Viaţa mea e una cam grea, ţinând cont de faptul că a început sesiunea tezelor, deci a timpului liber şi mai limitat. Eh, vom trece şi pe asta, nu?
Ei bine, cartea pe care - în sfârşit - mi-am luat-o este Femeia în negru de Susan Hill.

Trebuie să recunosc că mi-am dorit-o foarte mult. Se afla pe o listă veche de lecturi obligatorii. Şi iată că dorinţa mi s-a îndeplinit, mai exact părinţii mi-au îndeplinit-o cu ocazia zilei mele de naştere. 
Din păcate, nu pot începe să o "înfulec" deoarece încă citesc Portretul lui Dorian Gray de Oscar Wilde, de fapt, sunt abia la început :)), dar nu e nicio grabă.
Apropo, urmează să fac recenzia cărţii  Doamna Bovary de Flaubert pe care am citit-o în urmă cu mai bine de vreo două săptămână. Uof, timpul ăsta, such a pain in the ass.

Voi ce mai citiţi? Ce mai vizionaţi? Cu ce vă mai ocupaţi timpul? :)

Lots of hugs! \^o^/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!