joi, 20 iunie 2013

Leapşa - Books for Summer


Bună lume! :D Ce faceţi? Eu... am terminat şcoala! Yeah yeah yeah! Mâine e premierea şi ga-ta!
Ca să sărbătoresc intrarea în vacanţă cum se cuvine, mi-am zis să completez un soi de leapşă primită de la Eny. Mulţam pentru nominalizare! ^^

Linkul postării


Reguli:

1.  Trebuie să faceţi o listă cu cel puţin mai mult sau mai puţin de 30 de cărţi pe care plănuiţi să le citiţi vara aceasta. Şi provocarea constă în a citi toate cărţile de pe listă până în toamnă.
2. Nominalizaţi zece bloguri.
3. Preluaţi fotografia de mai sus a acestei postări.
4. Puneţi linkul acestei postări în postarea voastră.
5. Lăsaţi printr-un comentariu linkul cu postarea voastră.

Lista:

1. Cutia cu fantome de Joe Hill
2. Enigma Otiliei de George Călinescu
3. Ion de Liviu Rebreanu
4. Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război de Camil Petrescu
5. Moromeţii volumul II de Marin Preda
6. Protectorul de John Saul
7. Anonima de miercuri de Rodica Ojog Braşoveanu
8. Vampirii din Morganville: Casa de sticlă de Rachel Caine
9. Vampirii din Morganville: Balul fetelor moarte de Rachel Caine
10. Hysteria by Megan Miranda
11. In my dreams by Cameo Renae
12. Saving Grace by J.M. Hill
13. Sweet Evil by Wendy Higgins
14. Monstrul din prag de H.P. Lovecraft
15. Dracula by Bram Stoker
16. Insula misterioasă de Jules Verne
17. Cadoul de Cecelia Ahern
18. Avocatul străzii de John Grisham
19. Asociatul de John Grisham
20. Testamentul de John Grisham
21. Moştenitorii de John Grisham
22. Anna cu ochii verzi de Sveva Casati Modignani
23. O carte de Stephen King
24. Cei trei muşchetari de Alexandre Dumas
25. Vicontele de Bragelonne I de Alexandre Dumas
26. Vicontele de Bragelonne II de Alexandre Dumas
27. Vicontele de Bragelonne III de Alexandre Dumas
28. Vicontele de Bragelonne IV de Alexandre Dumas
29. După douăzeci de ani de Alexandre Dumas 
30. O altă carte de Stephen King :)
Probabil nu le voi citi pe toate. Probabil voi citi alte cărţi. Contează că voi citi :D.

Nominalizări:


Asta e tot! :D Cât de curând voi face o postare în care vă voi expune şi alte planuri pe care mi le-am făcut pentru vacanţă. Ieeei, parcă tot nu-mi vine să cred că a venit!
Oh, şi recenziile cu care am rămas în urmă le voi face, sper eu, cât mai repede.
Un sfârşit de săptămână awesome!

9 comentarii:

  1. Îți mulțumesc din suflet pentru nominalizare, dar cred că îți dai seama și tu că nu am cum să citesc atâtea cărți! Luna iulie va fi destul de încărcată, iar apoi aș vrea să învăț puțin și pentru facultate. În orice caz, mi-am făcut un top 10 și îl voi posta curând. >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur că înţeleg. De aceea am şi tăiat "cel puţin" :D.
      Mult succes şi debea aştept postarea!^^ >:D<

      Ștergere
  2. Heiiii! Mersi mult ptr nominalizare, am să fac şi eu postarea, cândva :)) Poate după ce termin cu bac'ul -.- trebuie să mă gândesc bine la alegeri :))
    Cât despre listuţa ta, presupun că ai noştri clasici sunt pentru şcoală, nu?:)) Eu deja îi urăsc, dacă îmi pică la bac *normal că da!* îi strâng de gât şi mă rog să nu mor :)) Îmi place faptul că vrei să citeşti Dumas şi Grisham, am zis că o să-l încerc şi eu pe cel din urmă. Şi eu vreau să citesc Vampirii din Morganville, dar, again, după bac şi admitere Le urăsc! :)) Îmi mănâncă neuroni -.-

    Again, thanks de nominalizare!! Eşti o dulce :o3
    Vacanţă plăcută!!
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost o plăcere ^^
      Da, pentru şcoală...
      John Grisham e genial. Am mai citit câteva cărţi şi mi-au plăcut enorm :).
      Mult succes!:D
      Merci :*

      Ștergere
    2. Heiiii, am reuşit să fac şi eu leapşa asta :))
      nu ştiu dacă e bine să-ţi las linkul aici sau nu :3 aşa că îl las şi dacă vrei, îl ştergi :))

      http://noi2siunblog.blogspot.com/2013/06/new-songs-books-for-summer-bla-blaa.html

      te aştept cu păreri :3
      un weekend genial!

      *tocmai am realizat că am uitat să pun şi Frima de Grisham -.- *
      pupici

      Ștergere
  3. Mulțumeesc pentru nominalizare :) voi face și eu o listuță când voi avea timp.
    Vacanță plăcută :D!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca ai avut timp sa o faci >:D<
    Sper sa ai timp sa le citesti :D

    RăspundețiȘtergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!