luni, 24 iunie 2013

De făcut în vacanţă


Guys, guys, oficial am intrat în vacanţă!
Cu toate că mi-am făcut deja o listă de cărţi de citit, nu mi-am făcut o listă cu (alte) lucruri de făcut în vacanţă. Well, let's get it started:

În vacanţa aceasta vreau să citesc, dar deja se ştie :).

1. În vacanţa aceasta vreau să vizionez cât mai multe seriale şi filme. Mă credeţi că în timpul şcolii aveam zeci de titluri în minte, dar acum nu am nicio idee cu ce să încep. În orice caz, aş vrea să vizionez seriale deja terminate, nu care încă se filmează. Desigur că orice e vizionat e şi postat aici, pe blog ^^.

2. În vacanţa aceasta vreau să alerg, să mă menţin în formă. Nu e vreun moft adolescentin. Pur şi simplu nu vreau să mă fac cât uşa. Plus că alergatul mă relaxează, deci împuşc doi iepuri deodată :D.

3. În vacanţa aceasta vreau să-mi îmbunătăţesc engleza şi germana. De asemenea, nu cred că ar strica dacă aş mai lucra oleacă la chimie. Nici dacă aş mai citi câte ceva la istorie nu ar fi rău. Hmm, mai pe scurt: vreau să mai pun mâna şi pe alte cărţi decât cele pe care le citesc pentru propria-mi plăcere :).

4. În vacanţa aceasta vreau să descopăr şi mai multă muzică bună. Nu vreau să-mi mai chinui auzul cu muzică comercială, aşa că mă pun serios pe descoperit talente :).

5. În vacanţa aceasta vreau să ies atât cu actualii colegi cât şi cu foştii. Cam greu de îndeplinit, dar poate reuşesc cumva.

6. În vacanţa aceasta vreau să îmi pun imaginaţia la încercare creând poveşti. De ceva timp îmi doresc să fac lucrul acesta. Am câteva idei, deci nu cred că am nimic de pierdut. Desigur, nu voi scrie un roman, ci o povestioară în urma căreia voi vedea de ce sunt în stare.

7. În vacanţa aceasta vreau să petrec mai mult timp alături de familie, în special alături de sora mea care urmează să plece la facultate. Aiurea. Îmi va fi destul de greu fără ea.

8. În vacanţa aceasta vreau să fiu cât mai activă în blogosferă.

9. În vacanţa aceasta vreau să mă documentez cât mai mult în legătură cu temele care mă pasionează: cărţi, filme, supranatural, muzică etc.

10. În vacanţa acesta vreau să învăţ un dans. Hi hi, e un gând care mă bântuie de o vreme. Va fi amuzant :D.
În vacanţa aceasta vreau să mă simt bine ^^

O săptămână awesome şi mult succes celor care au de susţinut examenele! Fightin' ! \^o^/

6 comentarii:

  1. Bafta! Sa inteleg ca si sora ta a terminat liceul anul acesta? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Uhhh, dar cate iti propui -_- Eu imi propun sa ma asez in pat cu leptopul in brate si sa lenevesc :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I know, I know :))
      Ei, de lenevit nu mai spun :))

      Ștergere
  3. Frumoasă listă! Sper să poți duce la îndeplinire tot ce ți-ai propus. Aș vrea să am și eu entuziasmul tău. Și eu voi încerca în această vacanță să petrec cât mai mult timp cu sora mea. :)

    RăspundețiȘtergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!