marți, 23 iulie 2013

Back from Iaşi...


Bună, pufarinelor! Ce faceţi?
Nu mă întrebaţi de ce tocmai v-am numit pufarine, nici eu nu ştiu. Eu... sunt frântă. De fapt nu, picioarele mele sunt frânte. Abia am aterizat şi eu pe meleagurile băcăuane. Am fost cu sora mea la facultate pentru a încheia - citez - "contractul". Dea, faza aiurea e că a trebuit să merg cu trenul. La ora cinci fără zece. Dimineaţa. Şi m-am trezit la trei jumătate. Great, huh? Yeah...

Ei bine, a fost pentru prima dată când am călătorit cu trenul. A fost o experienţă... hm, păi, o experienţă prin care oricine trebuie să treacă la un moment dat. Am cam amorţit. După trei ore de stat lipită de scaunul ăla, a trebuit să urc şi să cobor ca o nebună scările FEAA. Anyway, am mai "cotrobăit" oleacă prin oraş iar după aceea, la 14:05, ne-am luat "la revedere" de la Iaşi. 

Mi-am dat seama că oraşul meu natal nu se diferenţiază prea mult de Iaşi. Desigur că cel de-al doilea oraş are o populaţie şi suprafaţă mai mare. Plus că este un centru universitar cunoscut, spre deosebire de oraşul meu. Însă ambele sunt curate şi cu oameni destul de primitori. Hm, şi totuşi Iaşi-ul este superior prin vegetaţia mult mai des întâlnită. Chiar dacă maşinile circulă la orice oră, aerul e proaspăt, mai ales în zona parcului. În orice caz, nicăieri nu-i mai bine ca acasă :).

Well, ce mi-a plăcut cel mai mult la călătoritul cu trenul a fost faptul că în cele şase ore (dus şi întors) am avut şansa de a citi. Am început Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război. Am citit 150 de pagini şi chiar mi-a făcut o impresie bună. Oricum, sora mea m-a prevenit că mai târziu, la partea cu război, va deveni mult mai plictisitoare. Probabil nu şi pentru mine. Dacă am rezistat să citesc Pădurea spânzuraţilor de L. Rebreanu (şi pe-atunci eram în clasa a şaptea), atunci sigur îi voi face faţă şi ăsteia.
Hm, acum mă pregătesc să vizionez câteva episoade din Fringe, noua mea obsesie în materie de seriale.

Cam atât am vrut să vă spun... Oh, am rămas fooarte în urmă cu recenziile. Just sayin'...
Probabil vă voi bombarda cu ele cât de curând. Sper.

O săptămână faină! >:D<
Vă hugăiesc! :o3

10 comentarii:

  1. Esti disponibila pentru imbratisari ? Uite una de la mine >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca e una dintre cele mai bune opere ale literaturii romane.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E posibil. Mă voi pronunţa după ce o voi termina :D.

      Ștergere
  3. Iti dau si eu un big hug. Si eu am inceput Ultima noapte...in liceu, insa nu prea am avut rabadare sa o citesc pana la capat.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Rosia, iii, merci :*.
    Well, eu sper să am :D.

    RăspundețiȘtergere
  5. Și eu mă duc la Iași. ^^
    Voi face Informatică în paralel cu Limbi Moderne Aplicate (Engleză-Germană). Habar nu am ce vreau de la viață, dar știu că orice aș fi ales, aș fi regretat la un moment dat, iar aceasta a fost singura soluție de compromis. De acum... cu Dumnezeu înainte!
    Îmi place că profiți de timpul petrecut cu sora ta. E așa de prețios!! :(

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ralu, serios? Ce tare! :D
    Eu cred că ai făcut o alegere foarte-foarte bună!:D Cu toate că pe mine nu mă atrage deloc informatica, trebuie să recunosc că e o alegere înţeleaptă. Cunosc câteva persoane care au urmat o astfel de facultate şi le-a prins mai mult decât bine :).
    Limbi Moderne Aplicate (Engleză-Germană) sună absolut grozav! Din câte am observat, engleza o cunoşti foarte bine. Şi nu cred că la germană te situezi mai prejos :).
    În orice caz, mă bucur că ai luat această decizie ţinând cont de materiile pe care le-ai făcut în liceu :).
    Felicitări şi mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti din Bacau? Si eu :D. Ai primit o nominalizare: http://walking-on-letters.blogspot.ro/2013/07/summer-tag.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Desi e cam tarziu, ii spun bafta surorii tale! :)
    Cu trenul am mers si eu intre Oradea si Cluj, Cluj/Oradea...am calatorit singura, am mai citit, m-am plictisit am ascultat muzica :))
    Pe mine m-a plictisit mult "Ultima noapte de dragoste..." atat de mult ca nici n-am mai citit "Intaia noapte de razboi" :))) desi cred ca mi-ar fi placut mai mult.

    RăspundețiȘtergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!