miercuri, 31 iulie 2013

Book Friends Challenge

Heeei! How you doin'? :) I'm doing grozav... Am terminat de citit Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război. A fost ok :). Nu a fost chiar aşa de plictisitoare... În orice caz, ia uitaţi ce am primit eu:


Rosia mi-a oferit această invitaţie şi sunt şubi dubi de încântată :D. Okay, iată care sunt cerinţele:

Day 1: Talk about your favorite boyfriend character.

Day 2: Talk about your favorite girl friend character.

Day 3: Talk about your favorite fantasy friend character.

Day 4: Talk about your favorite pet friend character.

Day 5: Talk about your favorite villain.

Sună tentant, nu-i aşa? Ei bine, treceţi pe-aici pentru mai multe detalii: http://romanceofpages.blogspot.ro/2013/07/un-book-blog-challenge-pe-blogul-meu.html .     


So, will you accept the challenge? :D
Ne mai citim! >:D<

Un comentariu:

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!