luni, 8 iulie 2013

Waiting for the news...


Dragii mei absolvenţi de liceu şi de bacalaureat, cu ce veşti veniţi? Bune, nu-i aşa, nu-i aşa? Vă rog să-mi spuneţi, că sunt prea curioasă :o3.

Am fost şi eu cu micul mica mea Pitagora să aflăm rezultatele. După o noapte turbulentă, plină de văicărelile lui Spike (mi-am luat un căţeluş şubi dubi de drăguţ şi hapsân şi plângăcios... şi obsedat de atenţie), m-am trezit surprinzător de devreme ca să o însoţesc pe sora mea. Am ajuns la opt şi câteva minute în faţa liceului. Rezultatele s-au afişat la 12 fără. Aiurea, nu?
Dar a meritat aşteptarea. A luat 9,50 la matematică, 9 la geografie şi... 7,30 la română. Total: 8,60. Nu sunt tocmai nişte note excepţionale, dar sunt note foarte bune, iar eu sunt mai mândră de ea ca niciodată. Desigur că la română se putea mai mult. Dar aşa a fost să fie! În viaţă nu poţi fi mereu cel mai bun. Contează că la obiectul pe care îl va studia în cea mai mare parte la facultate (geografie) s-a descurcat, şi asta fără să tocească, cum a făcut la română. 

Dar voi, bloggăraşii mei, ce note aţi luat? Cum vă simţit acum că aţi scăpat? La ce facultate doriţi să aplicaţi?


4 comentarii:

  1. Felicitări surorii tale! Din câte-mi dau seama din notele la mate și la info, probabil că ar fi meritat o notă mai mare și la română, doar că subiectele ne-au luat pe toți prin surprindere. Și pe noi proful ne-a îndemnat să punem mai mult accent pe roman, și să știm cât de cât și poezia, dar să nu ne consumăm prea mult cu ea. Eu am avut noroc că am repetat poeziile fix în seara dinaintea examenului și mi-au rămas proaspete în minte. Și da, contează să ne axăm pe materiile care ni se potrivesc, pentru că atunci învățatul implică mai puțin învățat și miai multă plăcere. Mă bucur că sora ta urmează să studieze ceea ce-i place, geografia mi se pare o materie frumoasă, iar dacă nimerește și un post care presupune călătoritul, atunci e chiar super. ^^
    Eu am avut media 9.58 (9.60 la română, 9.50 la mate și 9.65 la info) și probabil că o să dau cu banul înainte de admitere, pentru că niciun alt mod nu mă ajută să mă decid.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, Ralu, felicitări, felicitări, felicitări! :o3
      Ai obţinut note foarte-foarte bune! Adevărul e că nici nu mă aşteptam la altceva :D.
      Iupiii! Mă bucur enorm pentru tine >:D<.
      Serios? Mie, dacă aş fi în locul tău, nu mi-ar fi aşa de greu să mă decid. Ai putea să aplici la o facultate de informatică.
      Oh, dar nu spuneai că doreşti să dai la limbi străine? Mi se pare o alegere de viitor. Şi poate vei avea şansa să înveţi o limbă asiatică ^^.
      Tocmai mi-a spus sora mea să-ţi transmit mulţumiri şi felicitări. ^^
      Mult succes şi de-acum înainte, Ralu! Meriţi tot ce e mai bun >:D<.

      Ștergere
  2. Oh, bravo, bravo , bravooo surioarei tale! Eu mai am încă 3 ani de așteptat, în schimb și eu am fost tare tulburată, am așteptat rezultatele cu sufletul la gură pentru iubitul meu. A luat 8.40 la română, 8.70 matematică și 9.45 geografie, în total 8.85 ! Abia aștept și eu peste 3 ani:))). Bravo înc-o dată surorii tale! Frumoase note!
    Pupicei!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, şi eu mai am de aşteptat :)).
      Mulţumesc :*
      Ooh, ce drăguţ ^^. Felicitări iubitului tău! Şi notele lui sunt awesome! >:D< :*

      Ștergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!