duminică, 28 iulie 2013

Why?!


Nu e corect. Nu e deloc corect. De ce trebuie ca festivalul Rock the City să se ţină tocmai la Bucureşti?! De ce trebuie ca Rammstein să concerteze tocmai la Bucureşti?! Okay, e capitala României, I get that. Dar, dar, dar... Nu e corect -.- . Măcar de se ţinea într-un oraş mai apropriat de al meu, Iaşi, spre exemplu. Dar Bucureşti... E prea departe. Implică prea multe costuri. E evident că dacă aş fi un adult în toată firea, cu propriul salariu, nu aş mai fi stat pe gânduri nicio clipită.

Oh, şi ce "grozav" e să citeşti pe facebook "Abia aştept", iar lângă este ataşată o poză cu biletul la concert. Chiar era necesar să facă asta?! Idjits...


Dar în fine, până la urmă e facebook, nu? Fără facebook nu poţi face nimic. Nu poţi pleca la mare dacă nu anunţi pe facebook, nu poţi pleca la concert dacă nu postezi pe facebook, nu poţi mâna shaorma dacă nu postezi pe facebook...

Anyway, voi ce mai citiţi? Eu mai am puţin şi termin Protectorul de John Saul şi am ajuns pe la mijlocul cărţii Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război. Abia am trecut la parte cu războiul... 
Dea,  cu toate că mă gândeam că voi citi non-stop vara asta, nu e deloc aşa. Pf, credeam că voi face muulte chestii vara asta - ştiţi voi, listuţa aceea făcută la începutul vacanţei -,dar până acum nu am dus la îndeplinire aproape nimic. Nu fac altceva decât să stau în casă, să citesc, să pierd timpul citind bârfe despre vedete, să mai lucrez câte ceva la engleză şi să mă uit la serial. Gosh! nici vara trecută nu am fost atât de inactivă. Ieşeam, mă plimbam, făceam mişcare, dar acum, acum sunt ca un sac de carne :)) . Nu m-aş mira să am cu zece kilograme în plus.
În postarea "De făcut în vacanţă" am scris că voi alerga. Da, da, alerg... atunci când mă cheamă mama la masă. Am mai scris că voi ieşi cu actualii şi foştii colegi. Da, am ieşit cu ei, pe chat-ul de pe facebook. Cred că faza o voi şterge (imaginar) de pe listă. Majoritatea sunt plecaţi sau au ştiu-eu-ce-treabă.
Hi hi, am mai scris şi că vreau să învăţ un dans. Doamne, unde-mi era capul?

Mda, sper ca luna august să nu o irosesc la fel. Voi cum vă petreceţi ce a mai rămas din vacanţa asta grozavă? 

8 comentarii:

  1. Ioi, cunosc sentimentul. Anu' ăsta am cam ratat multe chestiuţe gen Megadeth, Iron Maiden şi tot ce ţine de festivalurile organizate.
    Urăsc faptul că m-am născut într-un orăşel la bunică-sa-n praz! :))

    Şi eu am irosit vacanţa asta. Nu am slăbit, nu am învăţat să cânt la chitară şi... nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anavae, şi eu care credeam că sunt singura care e atât de bună la a nu face nimic :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahh, înțeleg cum te simți. Rammstein au mai venit și în alți ani, la fel ca o groază de alte trupe bune. Anul trecut m-am simțit groaznic că nu am putut să merg la GreenFest, unde au cântat câteva din trupele mele preferate.

    Și da, sunt frustranți oamenii care își postează pe FB toate achizițiile, fie că e vorba de mâncare, telefoane noi etc.

    Nici eu nu sunt foarte activă în vacanță, dar mă tot amăgesc că în august o să-mi revin. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu cunosc sentimentul. Nici eu nu am dus la indeplinire tot ce mi-am propus.
    Te invit la Book Friends Challenge pe blogul meu http://romanceofpages.blogspot.ro/2013/07/un-book-blog-challenge-pe-blogul-meu.html

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ralu, da, am auzit că au mai fost şi în anii trecuţi.
    Foarte-foarte frustranţi -.-.
    Spor! ^^

    RăspundețiȘtergere
  6. @Rosia, mulţumesc pentru invitaţie, sună grozav :D.

    RăspundețiȘtergere
  7. Stiu cum e cand ceva la care chiar iti doresti sa mergi se tine tocmai in bucuresti ! -_- Nu e corect, e foarte foarte departe ! Macar daca s-ar tine intr-un oras mai prin mijlocul tarii, spre exemplu Bresov -_-

    RăspundețiȘtergere
  8. Brasov*
    P.S.: Imi place nou aspect al blogului :3

    RăspundețiȘtergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!