vineri, 23 august 2013

Giveaway reminder!


Ahoi! :) Ce faceţi? Eu m-am gândit să vă amintesc de cele două concursuri în curs de desfăşurare. Pe cel la nivel internaţional îl găsiţi aici, iar pe cel local, aici. Nu mai e mult şi căsuţa mea virtuală împlineşte un an. Parcă nu-mi vine să cred :) .

Aşadar, cu ce v-aţi mai ocupat timpul? Ce aţi mai citit? La ce seriale vă mai uitaţi? Ce filme aţi mai vizionat? Eu... dea, eu abia azi am reuşit să termin de citit Biblioteca morţilor de Glenn Cooper. Shame on me -.- . Mi-a luat grozav de mult! Dar am o scuză: am fost foarte ocupată cu voluntariatul. Luni am fost plecată toată ziua la Iteşti, o comună din judeţul meu, unde am participat la ateliere. A fost pur şi simplu


... awesome. \m/ M-am distrat şi am reuşit să-i cunosc pe voluntarii noi mult mai bine. 
Marţi am schimbat puţin decorul. Am fost la penitenciarul pentru tineri şi minori. Nu, nu am făcut pe mine de frică sau bla bla bla. A fost pentru a doua oară, aşa că nu am avut nicio problemă. Trebuie să recunosc, m-am amuzat copios pe seama voluntarilor novici :) . Unii (majoritatea) erau aşa de emoţionaţi... Cred că aşa am fost şi eu de Crăciun, când am fost să colindăm. Proiectul cu care ne-am dus ne-a dat, totuşi, ocazia de a destinde atmosfera. Coordonatoarea noastră a venit cu un joc amuzant, eu le-am adresat întrebări de genul "La ce desene animate vă uitaţi când eraţi mici?", iar spre final le-am dat câte un pluş adus de acasă. Cu toţii am fost foarte bucuroşi de reacţiile lor.

Şi totuşi... am plecat foarte îngândurată. Am întâlnit (la penitenciar) pe cineva, o cunoştinţă. A fost un şoc pentru mine. Şi ce schimb de priviri ciudate am făcut până să-mi iau inima în dinţi şi să-l întreb dacă este cine cred eu că este. Şi răspunsul lui a fost atât de vesel şi simplu. Awkward. Cu toate că acolo nu mi-am arătat uimirea şi mi-am văzut de treaba cu care am venit, de atunci mă gândesc în continuu "Oare ce a făcut?", "De ce e acolo?", "Sper că nu a făcut ceva... prea grav." Evindent, nu-l cunosc grozav de bine, dar totuşi... Am urmat aceeaşi şcoală generală. Nu mi-l amintesc ca pe un elev model, dar în niciun caz nu-mi imaginam că îl voi întâlni... acolo.

Şi ăsta nu e singurul gând cu care am plecat. Toţi ceilalţi mi-au dat de gândit. Din păcate, nu am avut îndeajuns timp să putem aborda acele subiecte delicate, dar sper că în viitor vom avea.
În orice caz, miercuri şi joi am fost la cursuri de formare şi gata săptămâna :) .Carrie de Stephen King am terminat-o de mult. Nu ştiu dacă îi voi face recenzia. Nu că nu ar merita, eu sunt prea leneşă...


Mai ţineţi minte lista făcută la începutul verii? Da, nu cred că am citit cinci cărţi din ea :)) . 
În fine, sper că voi sunteţi mai harnici decât mine. :D Nu uitaţi să aruncaţi o privire la concursuri ^^

hugs >:D<

4 comentarii:

  1. Wow!! Se pare că ai avut parte de o experiență deosebită. Din păcate, întâmplările de acest gen îți demonstrează că viața nu e atât de roz și lucrurile care credeam că există doar în filme sunt de fapt cât se poate de reale. Oricum, cred că e bine că această activitate te-a scos din rutină. Spre deosebire de mine, tu chiar ai făcut o groază de chestii zilele astea! Nici să citesc nu mai sunt în stare. Mi se pare incredibil cum timpul trece și la sfârșitul zilei constat că nu am făcut absolut nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ralu, aşa e, anumite experienţe te învaţă ce întorsătură poate lua viaţa :-?. Ştiu x_X, trece grozav de repede :(.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ha-ha, si eu am lasat lista la o parte, am citit doar doua carti din ea - shame on me :)))
    Foarte misto faza cu voluntariatul, la noi in Arad nu gasesti asa ceva. Din cate stiu eu un singur liceu se ocupa cu asta si anume Pedagogicul, dar in rest varza... nimic. Ma bucur ca am mai ajuns si pe bluguletul tau, mi-era dor de el. Apropo, daca nu ti-am spus pana acum, imi place cum ai aranjat pe aici, ai o tema simpatica si primitoare, parca ma indeamna la citit. :3
    Have a great day ! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. @Moni, mulţumesc! :o3 Mă bucur că ai trecut şi mă bucur că tema te îndeamnă la citit! :D
    >:D<

    RăspundețiȘtergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!