duminică, 15 septembrie 2013

Ca la sfârşit de vacanţă...


Buddies, buddies, mâine mergem la şcoală! Da, ştiu, nu era necesar să vă amintesc. *Sigh*
Păi, nu pot decât să vă urez mult succes! :) Cei care sunteţi în anul I la facultate, bucuraţi-vă de timpul liber pe care încă îl mai aveţi şi pregătiţi-vă pentru o nouă etapă din viaţa voastră ^^.

Well, well, la începutul vacanţei mi-am făcut o listă cu lucruri de făcut.
Primul punct era legat de vizionarea serialelor şi filmelor. Păi, am început un serial - Fringe - dar nu m-am uitat decât la... două sau trei filme? Wow, sunt varză. Nu că nu aş fi avut timp sau chef. Pur şi simplu am preferat să mă uit la cinci-şase-şapte episoade din Fringe pe zi :). Da, e un serial foarte interesant şi terminat. Dacă nu ar fi fost încheiat, nu cred că m-aş fi uitat în disperare :). Concluzie: prima jumătate din vacanţa viitoare o voi dedica filmelor şi serialelor deja începute, iar cea de-a doua începerii serialelor din lista mea de to-watch.
Punctul doi e aşa drăguţ. Se presupunea că voi alerga. Ei, păi, dacă o dată se pune... Dar hei, nu m-am făcut cât uşa! Pentru că am făcut - şi voi continua să fac - zilnic un set de exerciţii, ceva de vreo 10-15 minute.
Punctul trei spune că trebuia să lucrez la engleză, germană, să citesc câte ceva la istorie. Am lucrat la engleză, la germană mai puţin. Cât despre istorie... mi-am luat trei enciclopedii (Antichitatea şi Evul Mediu, Perioada Modernă, Lumea Contemporană) şi am început să mă documentez din prima dar mi-am dat seama că la Bac nu voi primi despre homo habilis, so... Evident, mi-am mai îmbogăţit cultura generală.
Punctul patru l-am îndeplinit. Noul meu playlist se bucură şi de prezenţa celor de la Three Days Grace, Nickelback şi Within Temptation (mulţumesc pentru recomandare, Ralu). Plus că am dedicat mai mult timp albumelor Rammstein, Green Day şi Metallica.
Punctul cinci... mai bine nu ar fi existat. Exact, nu am reuşit să fac o amărâtă de întrunire nici cu foştii colegi, nici cu actualii. Majoritatea fiind plecaţi, nu am avut cu cine pune ţara la cale.
Punctul şase l-am îndeplinit într-o oarecare măsură. Despre şapte nu ştiu ce să spun. Majoritatea rudelor mele (cu care pot închega o conversaţie cât de cât inteligentă) sunt plecate. Şi erau plecate de dinainte de a începe vacanţa. Chiar nu ştiu de ce am mai scris punctul ăsta.
Punctul opt? Aşa mai vii de-acasă! Cred că m-am descurcat destul de bine cu bloggăritul vacanţa aceasta.
Punctul nouă l-am îndeplinit la fel ca pe şase - într-o oarecare măsură :).
Cât despre zece, am avut o tentativă dar m-am lăsat păgubaşă din două motive (adică scuze): nu s-a dovedit a fi aşa de amuzant de una singură, e greu.
Aşadar, mi-am îndeplinit planurile de vacanţă în proporţie de aproximativ 50%. E mai bine decât deloc :D.

Dar voi? V-aţi dus la îndeplinire planurile?

Ca să nu uit: Sabry a postat ambele capitole din Atins de întuneric de Răzvan Timar. Sunt gro-za-ve! Just take a look ^^. Iar dacă aţi rămas fără cărţi (atât fizice, cât şi în format electronic), aruncaţi o privire aici (se merită, vă asigur).

Ma' fellows, nu uitaţi să păşiţi cu dreptul mâine când intraţi în curtea şcolii :) .
Ne citim! >:D<

4 comentarii:

  1. Mulțumim și succes! Cred că ți-a ieșit cel mai bine partea cu blogging-ul. ^^
    Oh, îți place WT? You make me so proud! :3

    RăspundețiȘtergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!