duminică, 8 septembrie 2013

N motive pentru a citi


Ce mai fac bookaholicii mei? ^^
Aţi văzut Oraşul oaselor? Eu nu. Nici măcar nu am terminat cartea! O citesc în format e-book, deci merge cam greu. Până acum sunt mulţumită :) . Sper să o termin cât mai curând, ca să pot viziona şi filmul.

Păi, principalul scop pentru care fac postarea aceasta este să anunţ o nouă rubrică: N motive pentru a citi. Mă gândeam că nu toţi care păşesc pragul blogurilor noastre împărtăşesc această plăcere, de a citi. Aşadar, prin această rubrică vreau să le deschid ochii şi să le dovedesc faptul că o carte citită vine odată cu un bagaj de sentimente pozitive, şi nu numai. 
Dar scopul acestei rubrici nu se limitează aici. Cred că scriind aceste motive îmi voi reaminti mie însămi, poate şi celorlalţi, că această pasiune pentru cărţi este una dintre bucuriile vieţii, şi că trebuie antrenată şi... exploatată :) . 
Ideea e că adolescenţii şi copiii din zilele noastre cred că beneficiile lecturii se limitează la îmbogăţirea vocabularului şi aflarea de informaţii. Da, şi astea sunt două motive, printre cele principale chiar, dar asta nu e tot. Tocmai de aceea vreau să întemeiez rubrica asta. Pentru a arăta că există n motive pentru a citi. Şi cred că dacă aceste motive vin tot de la un adolescent, cu propriile cuvinte, experienţe şi exemple, impactul va fi unul diferit de cel pe care îl are un adult asupra lui. Plus, astfel voi depăna cele mai frumoase amintiri legate de cărţi.
Nu e o provocare, nici o campanie. E o rubrică infinită, deci nu am un număr deja stabilit de postări. Cu cât postez mai multe motive, cu atât e mai bine :). Cred că poate fi considerată o provocare, totuşi...
În orice caz, cred că voi veni cu prima postare - primul motiv - săptămâna viitoare :) .

Ne mai citim! >:D<

8 comentarii:

  1. Foarte buna initiativa ta, abia astept postarile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Într-adevăr e o iniţiativă bună! Îţi urez succes şi ai susţinerea mea! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Iar ai schimbat cate ceva pe aici. Si.... imi place ! :))) Abia astept sa vad postarile, spor la scris :*

    RăspundețiȘtergere
  4. O idee foarte bună, Bia! Abia aștept să văd ce vei posta.
    Mie sincer, de la concursul Libris "De ce citesc?", mi-au ajuns până peste cap motivele pentru lectură. Voi căuta idei pentru a posta în această provocare fără să mă repet. ;)
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Ralu! ^^
      Hi hi, pentru tine e cu adevărat o provocare :D.
      Succes şi ţie!

      Ștergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!