vineri, 27 septembrie 2013

Prima postare de când a început şcoala

 

Howdy! Trăiesc, trăiesc. Am supravieţuit. Două săptămâni chiar. Postarea asta ar fi trebuit să o fac vinerea trecută dar nu aveam noutăţi extraordinare de povestit. Nici acum nu am... Clasa a 10-a este... aşa cum mă aşteptam? Okay, e prematur să-mi exprim concluzia. În orice caz, nu am niciun/o coleg/ă nou/ă. În schimb, mi s-au schimbat patru profesori: de mate (în locul fostului profesor, care era grozav, a venit o profesoară), de psihologie, chimie şi istorie (aleluia!). Comic a fost momentul în care am aflat cum o cheamă pe profesoara de chimie - cum mă cheamă pe mine :). Mă declar mulţumită, mai ales de noul profesor de istorie şi de atmosfera orei.
Evident, au început furtunile de ascultări şi teme. Dar nu am de ce să mă plâng. Adică, îşi au şi ele rostul lor, chiar dacă nouă, elevilor, ni se par - uneori - inutile şi - de cele mai multe ori - terifiante. Îmi e ciudă că nu mai am timp de citit şi bloggărit. În rest, totul e okay.

Ştire de mare importanţă: sunt norocoasă! În ultima vreme, am câştigat patru cărţi! Nici nu aveţi idee ce surprinsă şocată am fost. Mereu m-am considerat o ghinionistă. Totuşi, se pare că mai am şi noroc din când în când. Iei! Săptămâna viitoare, când voi primi cărţile, voi face o postare.
Ce să vă mai spun?... Ah! Duminică merg la Iaşi împreună cu părinţii ca să o ducem pe sora mea. Cât de repede a trecut timpul! Cred că în fiecare postare spun lucrul ăsta, dar chiar trece repede. Nu ştiu, e aiurea. Îmi voi revedea sora numai în weekend-uri. Pare îndeajuns dar nu e.

Dacă tot am vorbit numai despre şcoală, doresc să vă urez mult succes şi multă voinţă! Pufarinele (vorba bunicului meu) de facultate, fie ca această etapă a vieţii pe care sunteţi pe cale să o începeţi să vă aducă numai bucurii şi împliniri! Vă ţin pumnii şi aştept impresiile voastre legate de... tot! :D

hugs, hugs, hugs

7 comentarii:

  1. Si al meu frate pleaca si ma lasa iar singura. Adica, serios, nu ca mi-ar placea faptul ca face gunoi in toata casa, dar o sa-mi fie dor de el.

    Cineva ar trebui sa ne ridice statui pentru ca am supravietuit scolii :)) Si felicitari pentru cartile castigate! :* Succes la scoala in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, şi mie îmi va lipsi :).

      Hi hi, aşa e! Suntem nişte eroine! :))
      Mulţumesc, la fel!

      Ștergere
  2. Mult succes și mulțumim pentru urări! Și eu plec duminică, am lăsat totul pe ultima sută de metri și acum sunt în febra pregătirilor. Cred că mâine voi avea o zi aglomerată, dar dacă mai vii prin Iași la sora ta te aștept cu drag la o cafea/un ceai. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Succes în continuare la școală și să ai note cât mai bune!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mult succes! Viața e de liceu e superbă chiar dacă sunt multe teme și vă ascultă des.
    Sora ta merge la facultate? E normal să ți se pară că nu mai aveți așa de mult timp pentru voi, dar inimile voastre vor fi mereu legate! :) O zi frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!