sâmbătă, 5 octombrie 2013

Noutăţi în bibliotecă #15

Howdy buddies! :D Ce faceţi? Cum o duceţi? 
Eu deja mă simt copleşită. Orar aiurea, ascultări peste ascultări, teme, lecţii din ce în ce mai grele... Dar asta, printre altele, înseamnă să mergi la şcoală, nu? 
În orice caz, iată ce am reuşit să adun în ultima vreme:


If you could see what I see de Cathy Lamb am câştigat-o pe Goodreads. Sunt atât de entuziasmată de cartea asta. Singurul lucru de care am nevoie este timp.


Am câştigat aceste două mini book phone charms pe blogul autoarei Ruth Silver. Sunt aşa drăguţe :o3. Pe cel cu Moirai (Aberrant, #2) - cel din stânga - i l-am dat surorii mele :D.


Pe blogul lui Ralu am câştigat Villette de Charlotte Bron şi semnele de carte din imagine. Am fost atât de surprinsă. Şi, ştiţi cum e, atunci când îţi doreşti un lucru, surpriza e şi mai mare când afli că l-ai câştigat.


 Pe blogul Some books are to be tasted am câştigat volumul patru din seria Instrumente mortale de Cassandra Clare. Arată super-mega-awesome! Abia aştept să o citesc. Însă abia am citit volumul I, deci, din păcate, mai are de aşteptat.


Iar pe Mythical Books am câştigat Febra neagră. Şi în acest caz, am fost foarte uimită, evident :). Dar la fel ca în cazul cărţilor de mai sus, nu am timp. Prefer să le las pe mai târziu decât să mă apuc imediat de ele şi să le citesc pe bucăţele (rimează!).


Iar acestea mi le-a cumpărat sora mea de la un anticariat (genial) din Iaşi :D. Istoria Angliei I şi II de Andre Maurois şi Ivanhoe de Walter Scott. Plănuiesc să particip la olimpiada de istorie. Am un profesor grozav care obişnuieşte să ne recomande cărţi de pe care putem învăţa mai uşor. Ei bine, astea trei sunt prioritare. Astea şi cele pentru română...

~ Poză de grup ~


Asta e tot! :D 

Cred că asta este cea mai "bogată" postare "Noutăţi în bibliotecă" :). Sunt mai mult decât mulţumită şi recunoscătoare pentru fiecare dintre cărţi.
Voi ce mai citiţi? Ce v-aţi mai cumpărat? Ce aţi mai împrumutat de la bibliotecă? N-am mai fost de o vreme la bibliotecă :(. 
Oh, mi-am amintit: aceasta este a 200-a postare! Iei! ^^

Mult succes şi ne mai citim! >:D<

4 comentarii:

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!