vineri, 1 noiembrie 2013

Leapşa - Reading slump + Chit-chat


Heeeeei, lume! Drăguţa de Furelise mi-a dat o leapşă scurtă dar interesantă. Dacă tot e final de săptămână, am zis că a picat chiar la ţanc :D.

1. Momentan eşti într-un reading slump?
Dragă Furelise, mulţumesc pentru definiţia dată construcţiei "reading slump". Chiar nu am mai întâlnit-o până acum. Oh, pentru necunoscătorii ca mine, reading slump=când nu ai chef să citeşti nimic.

Nici gând. De fapt am o poftă de a citi... Ştiu că nu se cunoaşte (recenziile au devenit din ce în ce mai rare pe-aici).

2. Când intri, de obicei, într-un reading slump şi cât îţi ia să treci peste?

Hmm, păi, mie nu prea mi s-a întâmplat aşa ceva, deci nu pot spune că există un tipar. Probabil atunci când o carte m-a dezamăgit cu adevărat sau a fost prea greoaie. Am o oarecare reţinere în lecturarea unei noi cărţi, aşa că tind să iau o pauză.
Evident, nu ţine prea mult. Odată ce descopăr ce carte fabuloasă ţin în mână, nu mă mai pot opri.

3. Care sunt metodele tale de a ieşi dintr-un reading slump?

În primul rând cred că o mică pauză e bine venită. După aceea citesc pur şi simplu. De obicei citesc o carte scrisă de un autor pe care l-am mai citit, ca să fiu sigură că nu dau peste altă "operă de artă".

4. Altceva...?

Cine doreşte această leapşă poate să o ia numaidecât :).



~ Chit-chat ~

Ce mai faceeeţi? ^^ Nici nu aveţi idee cât de dor îmi este de voi. E atât de aiurea că timpul nu-mi permite să-mi vizitez căsuţa virtuală mai des, şi nici pe cele ale vecinilor. Uof... Ca să nu mai spun de citit! Abia am reuşit să termin "Legiunea tunelului" de Stan Nicholls (mi-a luat absurd de mult). Iar momentan citesc Getting Rooted in New Zealand de Jamie Baywood. E o carte scurtă şi super-mega-extra-zduper-amuzantă! Dar e în engleză, deci îmi ia un pic mai mult decât ar trebui. Totuşi vreau să o termin cât mai repede. 
Am recitit La ţigănci de Mircea Eliade, pentru şcoală. Mi-a plăcut la fel de mult ca prima dată :). Şi acum... trebuie să încep minunatul şi inegalabilul roman Ion! Deja mă doare capul... E uriaş romanul ăsta! Iar tema lui nu e deloc atractivă, nu pentru mine. 
*Sigh* Ei, ce să-i faci? Şi poate nu e chiar atât de aiurea :)...

DAR am o problemă mult mai gravă în momentul ăsta: am rămas foarte în urmă cu serialele! Okay, nu vreau să par o adolescentă disperată, dar e atât de nedrept. Mi-au decedat căştile :<. A apărut şi Pretty Little Liars, şi The Vampire Diaries, şi Ravenswood, şi The Originals, şi adoratul meu Supernatural. Şi la toate sunt... varză. Dar mâine vine sora mea de la Iaşi, vine cu laptopul, deci sper ca sâmbătă şi duminică să recuperez :).

Cât despre şcoală, totul merge bine. Numai miere şi lapte. Până acum am luat un singur nouă - la educaţie antreprenorială. Motivul e destul de banal: am cheltuit prea puţini bani pentru deschiderea unei afaceri. Faza e că la începutul anului ne-a spus că vom avea un portofoliu "al afacerii noastre". Fiecare elev a ales un număr, iar fiecare număr reprezenta un judeţ sau un municipiu în care ne vom construi afacerea. Eu am ales 1, municipiul Bacău, deci unde locuiesc eu, fapt pentru care nu mi-a fost greu să iau o decizie în privinţa cărui fel de afacere îmi voi deschide. Ei bine, şi pentru început ne-a pus să întocmim un argument, o hartă cu locul unde se află afacerea şi o listă cu cheltuielile necesare deschiderii afacerii. Eu, spirit economist, din cei 50.000 de euro am cheltuit numai 17.500. Şi pentru asta mi-a pus nouă. Nu e bai, desigur, doar că mi se pare o situaţie comică şi banală :). Ce-i drept, are dreptate: dacă nu investeşti mult, nu vei avea profit mare. De aceea weekend-ul ăsta îmi refac lista cu cheltuieli.

Oh, chiar acum mi-am amintit: cum v-aţi petrecut Halloween-ul, dragi bloggăraşi? Eu în niciun fel înafară de scriind şi învăţând, şi plângându-mă că nu mai suport să învăţ la latină -.-. Mda, nici prin liceu nu prea am văzut vrăjitoare, vampiri, draci şi alte cele. Asta cel mai probabil din cauza noii direcţiuni. În orice caz, mi-ar fi plăcut să mă pot bucura de ziua asta aşa cum ştiu şi îmi place - citind povestioare horror şi legende şi, evident, vizionând un film bun (horror), dar în viaţă nu primim mereu ceea ce ne dorim :). Poate la anul va fi altfel... 

Wow, iar am scris o nuvelă :), aşa că spuneţi-mi despre voi. Cum e la şcoală/liceu/facultate? Ce mai citiţi? Ce mai vizionaţi? Ce planuri mai aveţi în legătură cu orice? :)

6 comentarii:

  1. Nici eu nu sarabtoresc Halloween-ul,de obicei.O singura data am fost cu o prietena *ma rog, eu aveam opt ani, ea 15 si era obligata sa aiba grija de mine in seara aia sau ceva de genul asta* Mi-a pus o masca de vulpe si m-a dus pe furis la o petrecere de Halloween. Nu tin minte prea multe, decat ca am mancat clatite. Cam asa a mers cu petrecutul Halloween-ului
    Ok, acum am scris si eu o nuvela :))
    Esti super norocoasa ca nu prea intri in reading slump-uri. Eu trebuie sa citesc constant ca sa nu imi piara cheful.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi plac nuvelele scrise de alţii >:D<.
      Da, se pare că sunt o norocoasă :D.
      Spor în continuare la citit! :*

      Ștergere
  2. Hi, you have been nominated for the Liebster award. Congratulations!!! check out this link: http://curseofthebibliophile.blogspot.com/2013/11/the-liebster-award-q-and-nominees.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi! Thank you! I'll check it out right away ^^.

      Ștergere
  3. De data asta am sarbatorit Halloween-ul la bowlling cu prieteni , nu e chiar cum mi-am dorit dar merge sper anul viitor sa fie altfel... acum vreau sa ma apuc sa citesc Eu sunt numarul patru .. doar ce am prmit-o de la Libris pentru recenzie si nu mai am rabdare dar cand am spus si eu ca am timp in weekend sa citesc mi-am amintit ca joi (cand ar fi trebuit sa am meditati am mers la bowlling ) asa ca astazi trebuie sa ma duc la meditati si apoi sa invat pentru teste, referate ,, si tot asa .
    uite inca o mini nuvela :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai sărbătorit Halloween-ul destul de bine :D. Ideea e că l-ai sărbătorit într-un mod :)).
      Lectură plăcută! :D Mie mi-a plăcut "Eu sunt numărul patru". Sper să citesc şi următoarele volume cândva.

      Ștergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!