miercuri, 25 decembrie 2013

Have a holly jolly Christmas!


Crăciun fericit, ma' bros and sisters!

Vai, vai, nici nu ştiu cu ce să încep! Sunt atât de bucuroasă că a sosit vacanţa (cu toate că am o mulţime de teme). Sunt atât de bucuroasă că fac postarea asta şi că majoritatea bloggărilor dragi mie a revenit. Mai sunt câţiva despre care sper să aud în curând. Chiar sper asta.

Cum a fost semestrul I? Ştiu că încă nu s-a terminat, dar nici mult nu mai e :3. Al meu a fost destul de prolific. Sunt foarte nerăbdătoare în legătură cu notele la teze. Numai profesorul de istorie a fost mai hărnicuţ şi ni le-a adus înainte de vacanţă. Mai rămâne nota la psiho, română şi engleză. Can't wait! :-D 

Am o mulţime de postări nefinalizate, ceea ce mă calcă pe nervi grozav. Vai, şi mai am şi nu ştiu câte recenzii de scris. Oh, dar dacă tot am atins subiectul ăsta, ce aţi reuşit să mai citiţi? Se apropie sfârşitul acestui an... Aţi reuşit să citiţi tot ce v-aţi propus? Urmează să fac recenzia la volumul doi din seria Orcii de Stan Nicholls, la Getting Rooted in New Zealand de Jamie Baywood şi la Febra neagră de Karen Marie Moning. Doar atât?! Şi eu care aveam impresia că am o tonă! Ha-ha, am obiceiul ăsta de a mă autodescuraja. Vă promit că mâine veţi citi recenzia (în engleză) cărţii Getting Rooted in New Zealand. Pot să vă spun încă de pe acum că este o carte foarte amuzantă, cu toate că este un soi de jurnal de călătorie al autoarei. 

Vai, câte întrebări mai am! V-a adus Moşul ce v-aţi dorit? Ce planuri aveţi pentru vacanţa aceasta scurtă? Ce seriale mai urmăriţi? Mă credeţi că de când a început şcoala nu am mai vizionat nimic, nimic? Şi nu e din cauza şcolii. Am cel mai awesome motiv: mi-au decedat căştile. Nope, boxe n-am. Am renunţat la ele în urmă cu mult timp. Iar căştile şi-au dat sufletul deodată! Nu le-am făcut nimic. Okay, le-am mai scăpat din când în când... Aiurea. Trebuie să-mi iau nişte căşti.

Gata, nu mă mai lungesc. Aş vrea totuşi să vă urez o vacanţă cât mai plăcută şi un Crăciun cât mai fericit. ^^ Oh, şi nu uitaţi să aruncaţi o privire aici.

Vă las două melodii tematice foarte drăguţe:



hugs hugs hugs

6 comentarii:

  1. Heeeeei! Voiam să-ți urez Crăciun Fericit! Moșul mi-a adus bomboane și cosmetice (nu am cerut așa ceva, eu am vrut CĂRȚI - ce nu înțeleg oamenii ăștia?). Fie ca 2014 să fie un an bun atât pentru tine cât și pentru blogușorul tău superb :3!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heeei! <3
      Mulţumesc, mulţumesc, mulţumesc! \^o^/
      Ha-ha, sunt bune şi alea, nu poţi şti când ai nevoie de ele :-).
      >:D<

      Ștergere
  2. Craciun fericit Bia cea draguta si bine dispusa! <3 Mosul a venit si la mine cu de toate, cat despre planurile mele pentru vacanta, n-am prea multe de spus. Trebuie sa lucrez pentru bac, si chiar incerc sa fac asta, desi a sta degeaba suna mult mai bine :)) M-am uitat la Reign, vai mie! Sa te uiti neaparat! Sau poti sa te apuci de el in ianuarie, cand apare urmatorul episod, ca o sa te lase in ceata episodul 8 :)) Am mai vazut si Witches of the east end, si vreau sa reiau Supernatural, desi nu prea am chef de el acum, nu stiu de ce :)) Biine :D Sarbatori fericite! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos, dragă Furelise! >:D<
      Mă bucur că Moşul tău a fost darnic :-D.
      Spor la lucrat şi mulţumesc pentru recomandări! :-*

      Ștergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!