joi, 12 decembrie 2013

Un concurs şubidubidesc!


Howdy ma' little snowflakes! După cum probabil v-aţi dat seama, m-am decis să fac un nou concurs cu ocazia... ei bine, cu ocazia multor evenimente! :D Nu pot spune că e numai cu ocazia Crăciunului deoarece concursul se desfăşoară în perioada 12 decembrie 2013 (azi) - 7 ianuarie 2014. Iniţial, asta îmi era intenţia, dar am pus punctul de "i" cam târziu, adică m-am decis ce şi cum nu îndeajuns de repede. Aşa că acest concurs este organizat cu ocazia: Crăciunului, Anului Nou, Sfântului Vasile şi a...  Sfântului Ioan! :D

Um, numele concursului... Weird, I know. Fie îl alegeam pe ăsta, fie pe "Un concurs <<Hey Onion Ring!>>". Fireşte, prima variantă mi s-a părut mai puţin... aiurită.

Premiul constă în volumele trei şi patru din seria Fetele Gallagher de Ally Carter (ediţie de buzunar) şi un pachet de swag-uri (peste 20 de obiecte promoţionale).


De asemenea, câştigătoarea/câştigătorul va avea posibilitatea să-şi aleagă patru e-bookuri în engleză din lista următoare:



În cazul în care aveţi deja unul sau chiar ambele volume (din seria Fetele Gallagher), vă rog să precizaţi printr-un comentariu. (ce formal a sunat asta)

Asta e tot! Câştigătorul îl voi anunţa pe 7 ianuarie. 
Succes! ^^

24 de comentarii:

  1. Planuri?? hmm...sa citesc mai mult , sa am note si mai mari si sa ma hotarasc la ce liceu dau :D
    Multumim pentru concurs :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am deja cartile, dar succes tuturor :D >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Planuri???Sa pot sa am grija de fetele mele si sa le indrum pe drumul bun! :* :)

    RăspundețiȘtergere
  4. As vrea sa citesc cat mai multe carti si sa merg la Comic Con :3 (dont judge me :')) unde vine Sebastian Roche (SPN, TVD, TO)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vreau şi eu la Comic Con!! :)) Am văzut poze pe twitter-ul lui Sebastian de când a fost în Bucureşi. Cât de tareee!

      Ștergere
    2. Pe bune?! *omg* Eu nu am twitter :(
      Dar oricum abia astept sa-l vad :3

      Ștergere
  5. Planuri: sa citesc cat mai multe carti <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa iau zece in examene. IMPOSIBIL! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Planuri :-?? Nu m-am gandit inca, insa am de gand sa citesc muult <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mult succes! :D Acelaşi lucru îl pot spune şi eu :-).

      Ștergere
  8. Să fac mai multe lucruri care-mi plac și mai puține din obligație, să citesc mai mult, să mă bucur de fiecare clipă, să am grijă de blog ca să crească mare și să fie o comunitate frumoasă, să am multe ieșiri cu persoanele dragi și lista poate continua! ;))
    Te invit la concursul meu, sper că premiile sunt pe gustul tău: http://cioburi-de-vise.blogspot.ro/2013/12/concurs-aniversar.html.
    Sărbători fericite!
    Baftă tuturor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos pentru urare şi participare! :-D
      Promit să arunc o privire ^^.

      Ștergere
  9. Multumesc mult! Mult succes in continuare in tot ceea ce faci! Succes cu blogul si sa ai parte de cat mai multi followeri! MULTUMESC! :) :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laura mai ai loc in biblioteca? Cred ca ai castigat zeci/sute de carti:-) :-) la rezultatele tuturor concursurilor la care ma uit te vad, esti foarte norocoasa. Felicitari!

      Ștergere
    2. Multumesc! Si tu ai fost si esti o norocoasa,FELICITARI si tie! Eu am noroc ca am o biblioteca mare! Ai dreptate:am castigat multe carti dar am si cumparat foarte multe si inca mai vreau(nu ma pot opri din cumparat,cred ca este o boala).Am citit mai mult de jumatate din ele sper sa am mai mult timp de citit pentru ca ADOR SA CITESC! :) :) :) Multumesc!

      Ștergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!