marți, 7 ianuarie 2014

Câştigător Concurs Şubidubidesc + La mulţi ani, Ioni şi Ioane!


Heeey, darlings! Voi începe prin a le ura tuturor celor ce îşi serbează (şi-au serbat) azi onomastica. Vă urez toate cele bune şi nu uitaţi să le mulţumiţi părinţilor pentru acest prenume frumos! ^^

În continuare vreau să vă întreb pe toţi cum au decurs primele două zile ale acestei săptămâni. V-au adus profesorii notele la teze? Ce planuri au pregătit pentru voi? Mie mi-a adus azi nota la teză la psiho, deci au mai rămas două - română şi engleză. Cât despre ceea ce ne-au pregătit profesorii pentru perioada asta, am teste, referate şi prezentări, lucruri la care mă aşteptam şi peste care sunt sigură că voi trece cu bine :).

Hm, gata, trec la treburi serioase. Concursul meu şubidubidesc a luat sfârşit. Doresc să vă mulţumesc tuturor pentru participare şi sper să vă revăd şi la viitoarele concursuri pe care le voi organiza.

Fără alte comentarii, câştigătoarea este Serafincean Laura! Felicitări, dragă Laura! :D 

Aştept un e-mail cu adresa completă şi cele pantru e-bookuri dorite din lista dată. Adresa mea de mail este bia_bib19.

Încă o dată, mulţumesc pentru participare tuturor.
Mult succes şi ne mai citim! >:D<

5 comentarii:

  1. La multi ani , Ioana! :* si Felicitari Laura! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări Laurei și La mulți ani, Ioană! :* Să ai parte de tot ce e mai bun și mai frumos. Cu întârziere, și cu scuzele de rigoare :D :*

    RăspundețiȘtergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!