vineri, 17 ianuarie 2014

Noutăţi în bibliotecă #16

Heeei! How you doin'? :-D Trăiesc, trăiesc! Mai mult de atât, sunt pusă pe fapte măreţe. Înainte să intru în detalii vreau să vă prezint (să mă laud cu) ce am reuşit să strâng în ultima vreme.


Sezonul Oaselor de Samantha Shannon, câştigată pe minunatul blog Mythical Books. Fenomenul ăsta s-a întâmplat în urmă cu ceva timp în urmă, dar am aşteptat să mă mai capăt cu ceva înainte de a da sfoară-n ţară despre cartea asta care pare mega awesome. Can't wait to read it! 


Chiar azi am fost la poştă şi mi-am luat coletul cu nişte cărţi cumpărate de pe Elefant. Printre ele se află şi Istoria Franţei de Jules Michelet. Îmi place ideea de carte de buzunar. În poză par mai mari, dar ele suntl, de fapt, destul de micuţe şi foarte groase. Sunt sigură că-mi vor fi de mare folos la olimpiadă. Mai ales al doilea volum (Istoria revoluţiei).


A doua carte luată de pe site-ul menţionat mai sus este Ecouri de dincolo de moarte de Johan Theorin, un thriller poliţist pe care aştept cu mare nerăbdare să-l citesc. Sunt foarte multe aspecte care mă intrigă. 


Ca să-mi satisfac interesul faţă de Germania, mi-am luat De la Bismarck la Hitler: Germania între anii 1890-1933 de Geoff Layton. Cartea se aseamănă în mare parte cu un manual, doar că nu e manual. Informaţia este însoţită de scheme, poze şi hărţi, ceea ce îmi place mult. O, e foarte tare faptul că are un soi de set de întrebări în legătură cu textul, set pe care îl întâlneşti la fiecare interval de nu ştiu câte pagini. Îmi place la nebunie lucrul ăsta pentru că ştiu că mă va ajuta în viitor. 

Ta-da! :-D

Voi ce v-aţi mai cumpărat? Ce aţi mai citit? Ce aţi mai luat de la bibliotecă? N-am mai fost de luni întregi la bibliotecă :<. Mi-e dor, chiar şi de bibliotecarele cam acre. However, cu şcoala cum staţi? Ce părere aveţi de medii? Eu prefer să nu spun nimic deocamdată. Sunt genul de persoană care se aşteaptă la o surpriză, fie ea plăcută sau neplăcută, în orice moment, deci până nu am scrisă roşu pe alb media nu mă pronunţ. Oricum, asta nu prea mă interesează în momentul de faţă. Cine se duce la olimpiadă la română mâine? Eu merg şi sper să fac mai mult decât am făcut anul trecut. Tocmai de aceea voi încheia pălăvrăgeala ca să mai repet şi eu câte ceva. 

Ne mai citim şi succes tuturor unde credeţi că aveţi nevoie! ^^

6 comentarii:

  1. Sper să-ți placă „Ecouri de dincolo de moarte” :) . Mie mi-a plăcut! Lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos!
      Prevăd că o să-mi placă. :-D

      Ștergere
  2. Te deranjeaza daca postez aici un link pentru blogul meu? Vand carti de la mai multe edituri (plus carti in engleza) si poate esti interesata de unul dintre volumele pe care le vand sau cunosti pe cineva care ar dori sa cumpere :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E ok. :) Chiar mă bucur că mi-ai dat de veste.

      Ștergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!