miercuri, 1 ianuarie 2014

Un 2014 awesome!



La mulţi ani, dragi bloggăraşi! Sper ca anul acesta să vă aducă sănătate, şi mai multă înţelepciune, un strop de noroc unde credeţi că e nevoie, voinţă şi succes în a vă îndeplini planurile, dorinţele, visele!

Chiar dacă nu vă cunosc în persoană sunt sigură că sunteţi nişte persoane extraordinare care merită tot ce-i mai bun. Sunt sigură de asta. Tocmai de aceea sper că anul acesta va fi unul mai bun pentru toţi.

Anul 2013 a fost unul bunicel pentru mine. Au existat câteva lucruri care mi l-au cam dat peste cap, câteva lucruri care mi-au afectat starea spirituală, dar din fericire nu a fost nimic grav, care să nu poată fi aruncat într-un colţ al uitării. La capitolul cărţi nu stau prea bine: am reuşit să citesc în jur de 40. Hm, sper ca anul acesta să reuşesc să citesc 50. Vai, dar am rămas datoare cu vreo trei-patru recenzii! Of, deci cele care vor fi postate în următoarele zile sunt pentru cărţi citite în 2013.

Okay, nu vreau să mă lungesc (cum fac de obicei), aşa că voi încheia prin a vă aminti cât de bucuroasă sunt că am acest blog, pentru că mulţumită lui am ajuns să vă cunosc ^^.
Oh, uitaţi ce v-am pregătit:


Ştiu că nu sună prea bine "La mulţi ani, awesome bloggeri!", dar mie chiar îmi place cuvântul "awesome" ^^. Şi topica e cam aiurea... Şi scrisul meu e aiurea, credeţi-mă, ştiu asta prea bine :)). 
Dar mă bucur că am reuşit să vă transmit urarea şi prin intermediul acestor poze. Sper ca la trecerea în anul 2015 să face altele mai bune! ^^
Până atunci, la mulţi ani tuturor, iar cei ce purtaţi numele de Vasile/Vasilica, have fun today! >:D<

6 comentarii:

  1. An nou fericit, dragă! Nu mă pricep la urări, dar să ştii că asta vine din sufleţelul meu, cel pe care l-ai încălzit cu ajutorul pozelor ăstora!
    Ai un zâmbet superb! :*
    *nu ştiu de ce mi-am imaginat că eşti blondă*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! ^^
      Serios, blondă? :)) Hi hi, tare asta.

      Ștergere
  2. An nou fericit! Iubesc gif-ul de la inceput si pozele :))
    Ai si o leapsa de la mine, asa, de inceput de an:
    http://alexandraslibrary.blogspot.ro/2013/12/lepse-2013-review-2014.html

    RăspundețiȘtergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!