vineri, 21 martie 2014

Mă întorc, promit...

Aloha!

"Mă întorc, promit..." sună a ameninţare, nu? :-)) Ei, puteţi să o luaţi ca pe o ameninţare sau ca pe o declaraţie de fidelitate, cert este că mă voi întoarce. Numai să termin cu olimpiada şi, mai nou, cu un concurs (tot la istorie). În fine, în momentul de faţă olimpiada e cea care mă face să tremur ca frunza. Concursul se va desfăşura la Iaşi, nu ştiu data exactă, dar ştiu că e după olimpiadă. Yaaay... Şi, dacă stau să mă gândesc bine, nu e un "yaaay" din acela ironic şi trist, e unul chiar entuziasmat. Trebuie să recunosc că abia aştept să revin la obiceiurile mele, la lecturile mele, la... serialele mele! Vai, ce dor îmi este... Dar istoria este unul din subiectele pe care îmi face plăcere şi mă bucur că am ocazia să le aprofundez, deci merită.

În postarea anterioară am spus că voi încerca să fac o postare înainte de a reintra în cursa înarmărilor pregătirilor. Faza comică este că nici măcar n-am avut o oarecare pauză. Încă de luni domnul profesor de isto mi-a spus cum şi ce şi... da, încă de atunci mi-am reluat activitatea. Oricum, blogul meu a fost reformat, din toate punctele de vedere. Sunt mulţumită de cum a ieşit. În privinţa adresei sunt absolut sigură că aşa va rămâne. Cât despre titlu, sper că nu-l voi mai schimba. Vom trăi şi vom vedea :-).

Okay, okay, eu doar voiam să vă asigur că voi reveni. Următoarea postare ar trebui să o fac... în vacanţa de Paşte. Undeva pe-acolo. Tristuţ, dar adevărat. În orice caz, până atunci vreau să vă urez mult succes în continuare la şcoală, citit, vizionat seriale/filme şi la a fi nişte persoane grozave. Oh, şi nu uitaţi: I already miss you. Când mă întorc promit să trec pe la fiecare!

3 comentarii:

  1. multa bafta! Noi te asteptam sa revii...

    RăspundețiȘtergere
  2. Te asteptaaam! Imi place mult aspectul nou :3 poate pana atunci ai timp sa te inscrii si la noul meu concurs. Cine stie, poate castigi iar ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Te asteptam cu drag! :)
    P.S.: Mi-am schimbat adresa blogului. Daca mai vrei sa ma urmaresti ma gasesti aici>> http://once-and-forever.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!