sâmbătă, 12 iulie 2014

Leapşa - Social Media Book

Hey there! :-) Alexandra mi-a dat leapşa asta drăguţă. Am văzut că e deja peste tot în blogosferă. Sooo, să începem!

1. Twitter: Cea mai scurtă carte dintre preferatele tale.

Hm, asta ar fi Femeia în negru de Susan Hill. Da, sunt sigură. Are mai puţin de 200 de pagini. Mi-a plăcut, iar ecranizarea mi s-a părut, de asemenea, un succes.


2. Facebook: O carte pe care toată lumea te-a presat să o citeşti.

Cele tre1spr3zece motive de Jay Asher. Nu pot spune că m-a presat vreo cineva să o citesc, dar a fost o perioadă în care mulţi bloggeri vorbeau despre cât de grozavă e. Şi e frumoasă, ce-i drept, pentru că aduce în atenţia publicului teme mai puţin abordate. Când era proaspăt citită, pe la începutul anului 2013, mi s-a părut chiar un fel de revelaţie, dar acum, având gusturile în materie de cărţi mult mai bine definite, nu mai are aceeaşi semnificaţie. Rămâne o carte bună, dar nu extraordinară în orice caz.


3. Tumblr: O carte pe care ai citit-o înainte să fie cool.

Academia Vampirilor de Richelle Mead, deşi nu pot spune că pe vremea când am citit-o nu era cunoscută. Ar mai fi Eu sunt numărul patru de Pittacus Lore sau Firma de John Grisham, dar cred că AV se potriveşte cel mai bine.


4. MySpace: O carte despre care nu îţi aminteşti dacă ţi-a plăcut sau nu.

Legile atracţiei de Simone Elkeles cred. Cartea mi-o împrumutase o colegă. Sincer, nici acum nu prea îmi e clar ce părere am. Nu mă dau în vânt după genul ăsta de cărţi, nici când am citit-o nu mă dădeam, dar au fost totuşi unele aspecte chiar mi s-au părut okay. E pe undeva pe la mijloc. E o carte okay, deci nu pot susţine că nu-mi amintesc dacă mi-a plăcut sau nu. Nu-mi prea amintesc însă acele lucruri care mi-au plăcut.


5. Instagram: O carte care a fost atât de frumoasă, încât a trebuit să-i faci o fotografie.

Am mai multe cărţi despre care cred că sunt atât de frumoase, dar mi-am zis ca de data asta să aleg Biblioteca morţilor de Glenn Cooper. Foarte bună cartea, fantastic de bună. Sper să reuşesc să citesc şi următoarele volume din trilogia Will Piper.


6. Youtube: O carte care ţi-ai dori să devină film.

Febra neagră de Karen Marie Moning fără nicio îndoială. Îmi cer scuze pentru calitatea imaginii. 


7. Goodreads: O carte pe care o recomanzi tuturor.

Clarobscur de Pavao Pavlicic mi se pare o lectură mult prea surprinzătoare ca să fie ratată.


Tah-dah! Asta e tot. Mersi frumos, Alexandra!
Nu ştiu dacă mai este vreo cineva care să nu fi completat deja leapşa, dar dacă totuşi este, atunci sunteţi invitaţii mei :-D.
Ne mai citim!

6 comentarii:

  1. "Femeia in negru" am citit si eu si mi-a placut. "Cele 13 motive" am incercat sa citesc, dar mi s-a parut o carte careia ii lipseste substanta, m-a plictisit oricum si am abandonat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, şi eu pot spune că am avut momente de plictiseală citind cartea lui Jay Asher...

      Ștergere
  2. Superbe răspunsurile!,,Femeia în negru ” și eu am citit-o,cât despre ,,Clarobscur”..pfff,ai dreptate,este o lectură superbă,și eu am început-o acum ceva timp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Raisa! :-)
      Mă bucur să citesc asta. "Clarobscur" este foarte puţin cunoscută pe la noi.

      Ștergere
  3. Tot văd leapșa asta pe blogger și tot zic că o să o fac dar uit.Probabil o să o fac la sfârșitul verii când numărul de cărți citite o să fie mai consistent. Oricum, nu am auzit de toate cărțile și cea pe care o recomanzi tuturor pare cu adevărat frumoasă.

    o zi bună,
    bobiță

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci voi aştepta până la sfârşitul verii ca să-ţi citesc răspunsurile :-D.
      Chiar este frumoasă, şi accesibilă pentru toate vârstele.

      Ștergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!