luni, 14 iulie 2014

Noutăţi în bibliotecă #18

A trecut o vreme de când nu am mai postat la rubrica asta. Am aşteptat să adun cât mai multe achiziţii, iar ultima cumpărată e o mică surpriză pentru voi. Okaaay, deci ce-am reuşit să strâng:

1. Adolf Hitler de Alan Bullock. Nu cred că are nevoie de prezentare :-). Am primit-o de ziua mea de la sor-mea şi prietenul ei, şi are aproape 700 de pagini. Am început să o citesc, dar îmi va lua o vreme până să o termin. Ei, acum că am în sfârşit o carte despre Hitler pot să mă odihnesc în pace :-)). P.S. Germania a câştigat Campionatul Mondial de Fotbal, woohoo, so happy \^o^/.


2. Camera morţii de John Grisham am primit-o, tot cu ocazia zilei mele de naştere, de la o colegă, căreia îi sunt foarte recunoscătoare pentru această carte, plus următoarea. Să mă fi văzut cum mă bucuram - silenţios, încercând să nu par prea extaziată.


3. Elixirul vieţii, volumul 1 din seria Ucenicia lui Viktor Frankenstein de Kenneth Oppel, ediţie cartonată. Încă o dată, mii de mulţumiri colegei mele. Sunt sigură că va fi o lectură pe cinste.


4. Oraşele din Ţările Române în Evul Mediu de Laurenţiu Rădvan e cea dintâi carte primită în urma unui concurs de istorie desfăşurat la Iaşi. E foarte, foarte groasă, dar îmi va prinde bine în clasa a 12-a.


5. Conceptul de istorie de Reinhart Koselleck e a doua carte primită. E scurtă. Într-o zi ar trebui să fie gata. Chiar sunt curioasă în privinţa subiectului ăsta - istoria istoriei. Ce comic sună!


6. Istoria decolonizării Africii de însuşi domnul meu profesor de istorie. Okay, să fie clar: nu fac reclamă. În orice caz, dacă vrea cineva să afle tot ce se poate afla despre istoria Africii, atunci, cărţile profesorului meu sunt perfecte, vă asigur. Nu mă pasionează subiectul Africa, însă cartea de faţă deja mi-a fost de folos. Cine ştie, poate în viitor voi apela din nou la ea.


7. Crai nou este antologia concursului naţional de creaţie organizat de liceul la care învăţ, ediţia a VIII-a, 2014. Am primit-o deoarece pe undeva pe-acolo apare şi o parte din mini-creaţia mea. Am participat la secţiunea proză în limba germană, iar mai jos aveţi şi o poză cu prima pagină din ce am scris. Not boasting :").


8. Eroare judiciară de Anne Holt am cumpărat-o recent, împreună cu următoarea carte, după ce am citit două romane nordice care s-au dovedit a fi super. Voi reveni cu recenziile lor, promise :-D. 


9. După faptă şi răsplată de Kate Atkinson e surpriza pentru voi. Voi face un concurs cât de curând, care va avea două premii. Primul premiu include şi acest roman.


* Poză de grup *


Voi ce aţi mai cumpărat, primit, împrumutat de la bibliotecă?
N-am mai fost de un noian de ani la bibliotecă! Cred că am să dau o raită săptămâna asta...
Ne mai citim, buddies! >:D<

8 comentarii:

  1. Îmi doresc de mult Elixirul Vieții dar de fiecare dată când am avut șansa s-o cumpăr altă carte mi-a "luat ochii" :(
    Am împrumutat de la bibliotecă Portretul lui Dorian Gray și am mai cumpărat mai multe cărți la reducere.. acum sper să fie bune.
    Ne mai citim! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să faci rost până la urmă de "Elixirul Vieţii". Am început-o ieri şi se citeşte foarte repede.
      O să-ţi placă "Portretul lui Dorian Gray" :-D. Are unele pasaje mai foarte detaliate :-)), dar e foarte faină.
      Mersi că ai trecut pe-aici! >:D<

      Ștergere
  2. Eu in perioada asta n-am cumparat/ imprumutat nimic. Mi-am propus sa ma apuc de orice gasesc prin propria-mi biblioetca. Cine stie peste ce voi da?
    Apropo, imi plac cum arata noile tale carticele. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ţi-ai propus un lucru foarte super. Şi eu am destule cărţi necitite în bibliotecă.
      Aşa este. Să mă anunţi dacă dai peste o comoară! :-D
      Mulţumesc!

      Ștergere
  3. Wow, ai atatea optiuni incat sunt curioasa ce vei citi prima data. Dragut din partea prietenilor tai ca iti fac cadouri de ziua ta carti, eu mereu primesc haine. :)))
    Cat despre vizita mea la biblioteca, am inceput din nou o serie paranormala, nici nu mai stiu ce sa citesc, sunt plictisita de viata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heeei, Moni! Long time no see >:D<.
      Da, a fost o surpriză mare. Până la urmă, contează că îţi oferă ceva, nu neapărat şi ce. :-D
      Mai am şi eu momente de genul ăsta. Poate ar trebui să încerci ceva nou. Ia o carte la întâmplare. Judecă după aparenţe :-D - dacă îţi place cum sună titlul şi cum arată coperta, atunci ia-o şi vezi ce-i de capul ei. Cum a spus şi Loreen, cine ştie peste ce vei da! :-*

      Ștergere
  4. Cred că dacă toți bloggării s-ar trezi să posteze doar ceea ce au în bibliotecă, nu m-aș plictisi vreodată de asemenea postări!
    Și eu împrumut cărți, cu adevărat faine, de la profa mea de info.
    Știi germană? Cât de tare. Eu știu ceva engleză, iar la franceză cred că sunt bâtă.
    Oricum, drăguțe cărți! Toate par interesante așa că îți urez lectură plăcută!

    o zi bună,
    bobiță

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Profesoara ta de info trebuie să fie o persoană foarte drăguţă :-D.
      Da, fac germană din clasa a patra. La engleză mă descurc mai bine, cât despre franceză... nu am făcut niciodată, deci nu ştiu decât ce am auzit pe ici-colo.
      Mulţumesc frumos! Lectură plăcută şi ţie, Bobiţă!

      Ștergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!