duminică, 3 august 2014

Concurs aniversar - doi ani (Reminder)

Hei bloggăraşi! Nu am veşti tocmai bune. Mi-a decedat calculatorul, ei, nu chiar decedat, e la reanimare, şi va sta acolo o vreme. În fapt, postarea asta nu ar fi avut nicio şansă dacă nu ar fi fost sor-mea care să transcrie cuvintele astea. 

Oricum, scopul postării este acela de a va aminti de concurs şi de a vă asigura că, deşi nu am acces la internet (cel puţin nu în măsura în care să pot să dau share şi să vă răspund la comentarii) concursul continuă să se desfăşoare.


Mulţumesc celor care s-au înscris deja şi celor care urmează să se înscrie. De asemenea, pentru ca eu nu am posibilitatea, îndraznesc să vă rog să îndepliniţi cerinţa cu share pe google plus, ca sa nu "îngheţe" concursul. Sper că nu va cer prea mult. Îmi pare rău că nu pot fi prezentă. Şi, ah, am să rămân atât de în urmă cu... toate! Ce înseamnă lipsa internetului, a tehnologiei! 

Ne citim când vine calculatorul de la spital. 
hugs, hugs, hugs

4 comentarii:

  1. Hei, ai o leapșă de la mine
    http://bluenightinspiration.blogspot.ro/2014/08/leapsa-summer-in-bag-of-books.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, Loreen!
      Mulţumesc frumos, frumos! O voi completa curând!

      Ștergere
  2. Organizez un concurs, daca esti interesata link-ul aici: http://in-love-with-books002.blogspot.ro/2014/08/concurs-2-castiga-o-carte.html
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţam pentru veste! Voi arunca o privire numaidecât. :-D

      Ștergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!