miercuri, 20 august 2014

Leapşa - Behind the Blog


Aloooha, pancakes with strawberries! Mich mi-a dat leapşa asta şi mor de nerăbdare să o încep. Mulţumesc, Mich!

Reguli:

1. Trebuie să răspunzi sincer.
2. Trebuie să iei imaginea tag-ului şi să o încorporezi în postarea ta.
3. Tăguieşte cât mai mulţi din blogării tăi favoriţi.
Vor şi şapte întrebări universale (pe care le ia toată lumea) şi patru (sau mai multe, dar minim patru) lucruri despre tine pe care vrei să le ştie ceilalţi.

1. Din ce oraş eşti?
Bacău, oraşul lui Bacovia şi Alecsandri. Măcar cu atât să ne mândrim şi noi...

2. Câţi ani ai?
Am împlinit 16 în mai.

3. Care e mâncarea ta preferată? Dar dulcele preferat?
Hm, cred că îmi place tot ce găteşte mama. Ştiu că sună a clişeu, dar, nu ştiu, totul îi iese fantastic de delicios. Dar pizza rămâne felul pe care l-aş putea mânca la nesfârşit. Cât despre dulcele preferat, plăcinta cu mere, fără nicio îndoială. De fapt, orice e cu mere îmi place. Ca fruct, nu mă dau în vânt după ele, dar ca făcând parte din compoziţia plăcintei, ştrudelului etc., le ador. 

4. Care e cel mai mare vis al tău?
Ah, păi, am multe, multe visuri. Să devin procuror şi să fac ceva memorabil în funcţia asta. Nu prea m-am gândit dacă vreau să rămân în ţară să profesez sau să plec, însă cert este că nu vreau să fiu un procuror oarecare. Vreau să fiu unul din cei mai buni. Şi vreau să scriu, să fiu scriitor în timpul liber, cu alte cuvinte. Oh, şi să călătoresc, dar nu numai în locurile faimoase şi atât de vizitate, ci şi în colţişoarele Terrei mai puţin călcate de om. Chiar şi pe Lună vreau să ajung!

5. Cea mai mare frică a ta este:
Să o dau în bară cu toate, să nu-mi iasă lucrurile aşa cum mi-am propus. Dar, trebuie să recunosc, reacţionez ca toţi apucaţii când văd creaturi târâtoare sau/şi cu multe picioare.

6. Care e citatul tău preferat, dar motto-ul?

Unul din citatele preferate:


Motto:


7. Aici va fi o (sau vor fi mai multe) întrebare/i pusă/e de cititorii tăi. Revin-o cu un edit.
Întrebaţi, iar the brain of the blog vă va răspunde. :-D

Mich: Hm, dacă m-ai fi întrebat care e serialul preferat, atunci ai fi ştiut deja răspunsul :-D. În materie de filme... cred că The Others (2001). Finalul e atâât de awesome şi surprinzător. Îmi mai place mult şi The Silence of the Lambs (1991), Hannibal (2001) şi Red Dragon (2002), toate trei sunt ecranizări după romanele lui Thomas Harris. Oh, şi Enter Nowhere e un film de neuitat.
Pfiu, ce bine că pot să spun mai multe nume :)). Am să încep cu Avril Lavigne. Când am început să o ascult, melodiile ei se învârteau în jurul genului punk. Mulţumită ei am continuat să evoluez, şi, chiar dacă şi-a cam schimbat stilul muzical, încă o ascult cu mare plăcere şi îi port acelaşi respect. În paralel cu punk-ul ei, ascultam şi j-rock, însă, treptat, am ajuns la rock, în special la subgenurile menţionate la punctul doi. Acum playlist-ul meu e plin de melodiile semnate de Avril Lavigne, Nightwish, Rammstein, Metallica, Within Temptation şi The Beatles.
Nu, chiar nu mă panichez, iar ăsta e un lucru pe care îl ştiu de când eram mică. Le simt, dar nu încep să fug în stânga şi în drepta, dând din mâini ca după ţânţari. Nu mai ştiu când a avut loc, cred că a fost toamna trecută sau primăvara asta, cutremurul acela despre care s-a vorbit şi la TV, m-am trezit brusc atunci când a început, dar imediat ce s-a oprit am tras şi eu pe dreapta din nou.
I-aş spune Let's eat some pie, da, categoric asta i-aş spune.
Aveam şi eu păpădii în curte, dar nu ştiu unde au dispărut. Mă rog, erau puţine... Când eram mică nu-mi plăceau, pentru că ştiam că li se mai spune şi curu-găinii :)), dar acum mi se par în regulă. Adică, din câte am auzit, sunt chiar benefice sănătăţii şi cum aş putea să nu menţionez cât de distractiv e puful lor. Oh, tocmai am căutat şi Wikipedia zice că, pe lângă curu-găinii, i se mai spune şi în... alte 21 de feluri!

Patru chestiuţe despre mine:

1. Fructul meu preferat e pepenele roşu, chiar dacă din cauza lui trebuie să mă mut în baie. Şi îmi place să îl tai în două şi să îl mănânc cu lingura.
2. Iubesc rock-ul secolului al XX-lea şi metalul simfonic şi industrial şi mă enervează reacţiile de genul "Serios?! Tu, şoarecele de bibliotecă?" Am ajuns la concluzia că, după unii (majoritatea), dacă nu te îmbraci mereu numai în negru, dacă nu îţi vopseşti unghiile cu aceeaşi nonculoare şi nu eşti ateu, atunci clar nu te poţi numi rocker.
3. Îmi place foarte mult să scriu. Ideile zboară prin capul meu ca Hoţoaica aurie în timpul jocului de vâjhaţ.
4. Cred că m-am născut în secolul greşit. M-aş fi adaptat mult mai uşor la veacul trecut sau chiar la al XIX-lea.

Gata şi leapşa asta! Felicitări, Pufuleţ, pentru idee!
Nu mai nominalizez, dar dacă doreşte cineva să o ia, este invitatul/a meu/a.

6 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai preluat tagul.
    Faine raspunsuri.
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a făcut plăcere să îl completez :-D.
      Mulţumesc!

      Ștergere
  2. Consider-o ciordita de mine, n-am mai completat de muuult o leapsa. :3
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fffuu, chiar ca am fost cu capul in nori saptamana asta. Cum de n-am vazut ca ai postat,cum?? Imi place motto-ul, dar mai ales citatul :3
    Doaaaamne, acum niste plozi s-au asezat in spatele blocului (fereastra dormitorului meu nu e cu fata spre strada) si tipa si fac ca toate alea si au niste chestii gen vuvuzele si mai sufla si din alea.Stii cum suna?! Ca o rata pe moarte... imi vine sa ies la ei si sa strig "Da' du-te ma si fa-i lu' ma-ta capu' calendar". Dar meh si eu am fost mica si proasta, inteleg, d-aia tac. Ma rog, ideea e ca daca dau semne ca m-am certat cu logica (cred ca deja am inceput) ii vina lor :))
    Asa, revenind, iti tin pumnii sa ajungi procuror, si poate ne intalnim peste granita ;;) Ma bucur ca asculti muzica buna :D Nici eu nu inteleg ideea de a te imbraca numa' si numa' in negru, cu toate ca pe mine nu o sa mai ma vezi purtand roz (da, cu accent pe "mai", pentru ca in preadolescenta eram o pitipoanca). Mie oricum imi plac culorile mai inchise, so it doesn't bother me :)
    Recunosc ca de aproape un an, de cand a inceput liceul, imi fac unghiile doar cu oja neagra (sau ocazional albastru foarte inchis) pentru ca mnu stiu, asa imi place, nu neaparat ca as urma un anume tipar. Aproape ca am uitat ce culoare naturala au unghiile mele, lol.
    Huehue, ala e unul din gif-urile mele preferate cu Dean. Imi place mult si episodul: Dean mosulica si Sam jucand poker pe ani... genial :3
    Siiii acum (nu, nu ai scapat mwahaha) sa curga intrebarile :))
    Care este filmul tau preferat?
    Dar formatia/cantaretul? ( aici ii mai greu, poti sa alegi mai multi :)) )
    Te panichezi la cutremure? (eu sunt mai nesimtita, nu imi dau seama cand se petrec pff)
    Daca l-ai intalni pe Jensen ce i-ai spune? :3
    Ce parere ai despre papadii? <3
    Si cred ca ajung, ca doar nu sunt FBI :))
    Ciuss;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pff, ştiu cum sunt ţâncii ăştia. E bine de mine că stau la casă şi ca să mă trezesc cu ei la geam ar trebui să treacă de gard şi să mai meargă câţiva metri :)).
      Îmi face plăcere să mă îmbrac în negru. Chiar dacă afară e caniculă tot nu rezist să-mi iau măcar o piesă vestimentară neagră, doar că sunt unii care fac din non-culoarea asta o regulă sau ceva de genul. Ooh, fuck, mi-ai amintit, şi eu când eram prin clasele I-IV, şi prin a V-a dacă mă gândesc bine, purtam tricouri roz şi... cu *nu arunca cu roşii* Hannah Montana. :)) Dar acum şi eu fug de roz şi de culorile mult prea deschise şi ţipătoare.
      Oh, da, unul din cele mai bune episoade. Bene, serialul ăsta are n episoade cele mai bune.

      Ștergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!