vineri, 15 august 2014

Leapşa - Summer in a bag of books


Hey buddies, cookies and whatever you want! :3 Calculatorul meu moşulică a fost dotat cu sursă, placă de bază şi alte chestii complicate, care, de fapt, nu sunt atât de complicate, noi! Okay, leapşa am primit-o acum mult timp, dar, hei, încă e vară! Mulţumesc şubi-dubi de frumos Furelise Ghanda şi Loreen pentru nominalizare, me hugs you.

Reguli:
 
- selectaţi în tag cărți citite recent (în ultimii 1-2 ani)
- incorporaţi în postare imaginea tag-ului

- dați tag-ul mai departe

1. Drumul către mare: o carte pe care ai așteptat de mult să o citești. 

Hm, asta ar fi Febra neagră de Karen Marie Moning. E un NA pe care pusesem ochii din clipa în care a fost publicată la noi. Acum, trebuie să mă rog seară de seară ca cei de la Leda să publice şi următoarele şase volume din serie! I'm so gonna die...

2. Răsărit de soare: cartea la a cărei lectură abia așteptai să te întorci după ce te trezeai dimineața. 

Sezonul Oaselor de Samantha Shannon. Recenzia e pe drum, şi vă asigur că veţi avea ce citi. Domnişoara Shannon e un scriitor debutant căruia îi datorez multe.

3. Apus de soare: o carte pe care ai stat să o citești noaptea. 

Regatul Umbrelor de Leigh Bardugo. Era unu noaptea şi nu voiam să mă culc, deşi ziua următoare, adică, în ziua aceea, doar că mai târziu, urma să mă duc la şcoală. E un YA care m-a surprins plăcut. Deşi are unele clişee ale genului care pot fi foarte enervante, autoarea a reuşit să le mascheze cu talentul ei. Iar volumul doi tocmai a apărut şi la noi, wohooo!

4. Perla din scoică: o carte de la care nu aveai mari așteptări, dar pe care ai considerat-o excepțională după ce ai terminat-o. 

Doamna Bovary de Gustave Flaubert face parte din categoria romanelor clasice despre care nu credeam că îmi vor plăcea atât de mult. E un must read, fără niciun dubiu.

5. Arsură de soare: o carte care te-a enervat rău, cu care ai avut o experiență neplăcută. 

Nu m-a enervat rău, nu am avut o experienţă tocmai neplăcută, dar pot spune că din tot ce am citit Legile atracţiei de Simone Elkeles se situează pe primul loc în lista de "Puteam trăi şi fără să o citesc". Are unele lucruri chiar surprinzător de plăcute, dar pur şi simplu nu rămăi cu nimic de pe urma lecturării ei. Niciun citat, niciun sentiment. Trăieşti câteva senzaţii tari pe parcurs, dar după ce dai ultima pagină totul se pierde. Hm, de fapt, umorul lui Tuck mai persistă puţin. Dacă stau să mă gândesc, cele trei steluţe cred că mulţumită lui le-am dat, în principal, căci au mai fost vreo două elemente care m-au mulţumit.

6. Valurile mării: o carte care a fost multă vreme pe val și care ți-a plăcut și ție. 

Academia Vampirilor de Richelle Mead. Întreaga serie e o lectură fantastică. Chiar dacă nu vă plac vampirii sau v-aţi săturat de ei, citiţi AV măcar pentru stilul autoarei de a nara, care e atât de... prietenos, simplu dar satisfăcător în ceea ce priveşte descrierile şi restul care te ajută să poţi vizualiza acţiunea.

7. Caniculă: o carte care ți-a dat bătăi de cap, pe care ai citit-o greu. 

Martin Eden de Jack London. A fost puţin greoaie la început, dar nu regret sub nicio formă că am citit-o. E o lectură care merge direct la suflet.

8. Briza mării: O carte simplă, pe care o consideri lectura ideală pentru vacanță. 

Eu sunt numărul patru de Pittacus Lore. După cum am precizat şi în recenzie, nu i-am găsit niciun defect, de aceea i-am dat cinci steluţe din cinci, dar nu pot admite că e genul de carte care te cufundă într-un ocean de gânduri sau ceva asemănător. E o carte antrenantă, numai bună pentru vacanţă.

9. Bronz: o carte care a lăsat o amprentă asupra ta. 

Ecouri de dincolo de moarte de Johan Theorin de o mie de ori! Ce-i drept, nu am citit-o cu mult timp în urmă, însă sunt absolut sigură că nu o voi uita vreodată. În recenzie veţi găsi motivele.

10. Vacanța de vară: o carte care ți-a plăcut mult, dar apoi ai regretat că ai terminat-o așa repede. 

Firma de John Grisham *sigh*. Cartea asta a dat startul obsesiei mele pentru cărţile lui Grisham, dar şi pentru cărţi la modul general.

Okie dokie, das ist alles!
Ultima regulă stipulează că trebuie să dau leapşa mai departe, aşa că eu nominalizez următorii bloggăraşi: RaluMichAlexandraMelissaOanaRosia şi oricine încă nu a completat-o :-D.
Mulţumesc încă o dată, Furelise, Ghanda şi Loreen!

12 comentarii:

  1. Se pare ca nu am fost ultima care a facut leapsa, app organizez un concurs: http://in-love-with-books002.blogspot.ro/2014/08/concurs-2-castiga-o-carte.html .
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi trece pe acolo, mulţumesc de veste! :-D

      Ștergere
  2. Multumesc pentru leapsa! :) Acum ma apuc sa o fac!

    RăspundețiȘtergere
  3. Regatul umbrelor si Ecouri de dincolo de moarte intentionez si eu sa citesc. Madame Bovary am imprumutat-o acum cativa ani de la biblioteca, dar avea vreo 50 de pagini lipsa pe la inceput si nu m-am mai complicat sa o citesc:)) M-ai facut curioasa pentru ca ai spus ca e un must read. Poate am sa o bag in seama data viitoare la biblioteca :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hm, da, "Doamne Bovary" mie îmi pare a fi un must read. E un clasic foarte bun, care a inspirat următoarele generaţii de scriitori.

      Ștergere
  4. Yey, chiar aveam chef de o leapșă! Mulțumesc, draga mea! O voi posta cât de curând. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că am picat la ţanc :-D.
      Cu mare plăcere, Ralu!

      Ștergere
  5. O leapșă foarte drăguță,felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  6. Heei, uite un tag :3 http://mich-vs-world.blogspot.ro/2014/08/tag-behind-blog.html

    RăspundețiȘtergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!