sâmbătă, 13 septembrie 2014

Noutăți în bibliotecă #19

Hey there! Cum mai sunteți? Pregătiți de școală? Me no. Am ajuns la concluzia că niciodată nu am să fiu :)). Anyway, am redecorat pe-aici. Îmi place ca blogul să fie în ton cu anotimpul. Okaaay, so, în ultima vreme am reușit să adun câteva comori, așa că mi-am zis să fac și postarea asta. Let's get it started!


1. Regatul Furtunilor de Leigh Bardugo a apărut luna trecută la editura Trei, iar eu am cumpărat-o cât de repede am putut. Mi-a plăcut foarte mult volumul I (Regatul Umbrelor) și mă bucur că cei de la Trei nu au lăsat baltă trilogia Grisha, care, by the way, s-a încheiat în luna iunie, odată cu apariția celui din urmă volum, în State, desigur. Am citit Regatul Furtunilor, deci urmează și recenzia.


2. Batalionul de marș de Sven Hassel mi-a cumpărat-o tata împreună cu următoarele trei cărți. Cărțile autorului danez au fost date cu nu-mai-știu-ce-ziar anul acesta, dar eu am ratat ocazia. Tata a reușit, totuși, să-mi facă rost de câteva din volumele lui Hassel, la un preț grozav pentru cât de bine se prezintă.


3. Gestapo de Sven Hassel. Am observat că toate sunt destul de mici, ceea ce va face lecturarea și mai eficientă.


4. General SS de Sven Hassel. Nici că nu se putea nimeri mai bine. Anul ăsta materia la istorie include cel de-al Doilea Război Mondial, so I'm good. 


5. Comisarul de Sven Hassel. Îmi place foarte mult coperta (yep, sunt pasionată de istoria Germaniei, mai ales perioada nazistă).


3. Decameronul de Giovanni Boccaccio ne-a fost recomandată de profesoara de română și chiar mă întrebam când am să o citesc. Chiar acum câteva zile, un unchi a făcut curățenie în apartament și mi-a adus cărțile astea două, plus cele care urmează, și sunt absolut noi. Imaginați-vă extazul!


4. Okay, știu că prima poză e relativ inutilă, însă chiar am ținut să vă arăt pegasul din colț. Mi se pare atât de frumos. Deci cartea cuprinde patru opere: Promisiune mincinoasă de Howard Roughan, În derivă de Stephanie Gertler, Hoțul de spânzurătoare de Bernard Cornwell și Floarea-Soarelui de Richard Paul Evans. Can't wait to read them! :3


 5. Un oraș plutitor și Invazia mării de Jules Verne. Spre rușinea mea, nu am citit nicio carte scrisă de marele Verne, deci cărțile astea au fost mai mult decât binevenite. Plus, coperțile sunt cartonate și sunt și poze pe-acolo.


6. Burse de călătorie de Jules Verne. Chiar nu știu cu care voi începe...


7. Hector Servadac de Jules Verne. Cât de fantastică poate fi coperta!


8. Și nu în cele din urmă, Casa cu aburi de Jules Verne. Asta e cea mai mare - are peste 370 de pagini.

Voi ce ați mai cumpărat? Sunt niște oferte foarte tentante pe Libris și Elefant, dar momentan mă ”limitez” la ce am deja în bibliotecă. 
Ne mai citim, buddies! >:D<

10 comentarii:

  1. Ce de carti! Trebuie sa-mi cumpar si eu Regatul Furtunilor, dar mai astept putintel :)
    Lectura placuta >:D<

    P.S. imi place aspectul blogului :> mai ales pentru ca eu ador toamna :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Diana!
      Și mie îmi place tot mai mult toamna, deși când eram mai mică noi două nu prea ne înțelegeam :-D.

      Ștergere
  2. Foarte frumoase cărţile :3 Decameronul şi Gestapo mi-aş dori şi eu :3

    RăspundețiȘtergere
  3. Biaaaanca, ciue mai faci? >:D<
    Chiar imi doream sa te intreb ceva huehue: ai vazut cum arata Demon Dean? :> :> Holy shit, i-au schimbat freza asdfghjkl :3
    Cat despre Sven Hassel, imi place mult cum scrie tipul ;) Am in biblioteca o gramada de volume scrise de el, unele si dubluri dar de la edituri diferite. Tata e un fan al danezului si nu se indura sa dea dublurile la schimb :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mich, bene fac, încerc să mă pregătesc sufletește de școală...
      Am văzut. Daaaamn, abia aștept sezonul nou! >:)
      Voi reveni, cândva, cu recenzii :)).

      Ștergere
  4. Superb noul aspect al blogului, de asemenea frumoase achiziții. Am și eu cărțile lui Sven Hassel. :3
    Mult succes în noul an școlar! You go make us proud! :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ralu, pentru tot! I'll do my best >:D<.

      Ștergere
  5. Dragute cartile, vreau si eu seria lui Leigh Bardugo.
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Deși e debutul lui Leigh, trilogia ”Grisha” e, din câte am citit, foarte reușită. Ți-o recomand cu drag!

      Ștergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!